در گذشته و زمانی که هنوز دستگاه کشوی پول ابداع نشده بود برخی سازمان ها و مراکز که با اسکناس ارتباط مستقیمی داشتند بصورت دستی شمارش اسکناس را انجام میدادند که شمارش دستی دردسرهای زیادی را نیز بوجود می آورد. با ابداع کشوی پول در طی سالیان اخیر دیگر شمارش اسکناس دردسرهای قبلی را ندارد و به راحتی میتواند تعداد اسکناس های زیادی را در مدت زمان کوتاهی بشمارد.می توان خرید اینترنتی کشوی پول را نیز انجام داد .

ویژگی های کشوی پول

از مهمترین ویژگی های کشوی پول در مدت زمان شمارش اسکناس میباشد. مدت زمانی که کشوی پول برای شمارش اسکناس صرف میکند قابل مقایسه با روش های دستی نیست و در مدت زمان کوتاهی میتواند تعداد زیادی اسکناس را بشمارد. بخصوص در بانک ها استفاده از کشوی پول میتواند در زمان صرفه جوی زیادی را به عمل آورد و مشتری مدت زمان زیادی را برای شمارش پول معطل نماند. در گذشته مشتریان بانک ها باید زمان زیادی را برای شمارش اسکناس ها صرف میکردند که این کار بسیار زمان بر بود و صف های طویلی در بانک ها به همین خاطر تشکیل میشد. اما با پیدایش کشوی پول و با تسهیل شدن شمارش پول دیگر خبری از صف های طولانی نیست. از ویژگی های کشوی پول باید به دقت آن اشاره نمود. دقت دستگاه کشوی پول به هیچ وجه با روش های دستی قابل مقایسه نیست و کوچکترین خطایی در هنگام شمارش اسکناس توسط کشوی پول رخ نخواهد داد. عدم پاره شدن اسکناس  نیز از دیگر ویژگی های کشوی پول است. در شمارش پول به روش های دستی احتمال پاره شدن اسکناس ها بسیار زیاد است ولی با استفاده از کشوی پول دیگر اسکناس ها پاره نخواهند شد و کاملا سالم میمانند.

کشوی پول مانند کشوی پول HPRT مدل MK410 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و از تجهیزات گران قیمت محسوب نمیشود به همین خاطر در بانک ها و سازمان ها چندین دستگاه کشوی پول برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم به کار گرفته میشود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()