بازسازی منزل به مجموعه کارهایی گفته می شود که روی ساختمان انجام می گیرد. هدف از اجرای خدمات بازسازی منزل و نوسازی و برطرف کردن مشکلات می باشد. همچنین یکی دیگر از اهداف بازسازی منزل مقاوم سازی آن می باشد  که در صورت بروز زلزله استحکام لازم را پیدا کند.

دلایل بازسازی منزل

  1. رفع ایرادات و تعویض قطعات
  2. تغییر دادن نقشه ی منزل
  3. مقاوم سازی ساختمان
  4. تغییرات دکوراسیون داخلی و ایجاد زیبایی

 

بازسازی ساختمان شامل کف سازی نیز می باشد که با استفاده از سرامیک و یا پارکت و... کف سازی از نو ایجاد می شود و یا عیوب آن برطرف می گردد. یکی دیگر از بخش های بازسازی منزل تقویت بتنی ساختمان و تعویض قطعات فرسوده می باشد که بر طبق نظر معماران انجام می گردد. از موارد دیگر بازسازی منزل کار کردن بر روی بخش خارجی و نما می باشد که با استفاده از سنگ و یا مصالح دیگر نمای خارجی را نو و زیبا می سازند. نقشه ی برخی از ساختمان ها ایراداتی دارد که باید برطرف گردند مثلا داشتن فضای بلا استفاده و یا غیر اصولی بودن دیوار ها و دسترسی دشوار به بخش های ساختمان که این ایرادات باید به صورت اصولی بررسی گردد و مورد بازسازی منزل قرار گیرد. تعویض درب و پنجره و همین طور تعویض کاغذ دیواری و رنگ و نمای داخلی هم بخشی از بازسازی منزل به حساب می آید که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ساختمان می گذارد. از پروژه ها ی موفق بازسازی منزل فلامک می باشد . در بازسازی منزل می توان قسمت هایی را به منزل افزود مثلا ایجاد پارتیشن بندی و یا قسمت های کاربردی و....

هزینه بازسازی منزل با توجه به هر بخش و کارهایی که باید انجام گیرد تعیین می گردد که برخی از شرکت های بازسازی منزل تمامی مراحل را بر عهده می گیرند و می توانند بازسازی منزل را با کمترین هزینه به سرانجام برسانند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()