انسان ها عمده ی زندگی خود را در خواب بسر می برند به همین دلیل بسیار مهم است تا مکانی که در آن استراحت می کنند و همینطور تخت خواب آن ها محل کسب آرامش و انرژی برای شروع روز جدید باشد. تخت خواب ها معمولا به صورت تخت یک نفره ، دو نفره و یا دو طبقه طراحی و تولید می شوند که شما می توانید بنا بر نیاز خود خرید و فروش انواع تخت یک نفره انجام نمایید. برای خرید تخت یک نفره در ابتدای امر باید توجه نمایید که تخت برای چه سن و سالی خریداری می شود چون طراحی تخت یک نفره کودکان با تخت یک نفره نوجوانان و تخت یک نفره بزرگسالان کاملا متفاوت است و هرکدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند.

انتخاب سایز تخت یک نفره علاوه بر سن شخص استفاده کننده به فضای اتاق نیز بسیار بستگی دارد. اگر به جز تخت یک نفره بخواهید از سایر لوازم همراه تخت مانند پاتختی ، دراور ، ویترین، کتابخانه یا حتی میز تحریر استفاده نمایید باید توجه داشته باشید تا پس از چیدمان فضای مورد نیاز برای رفت و آمد خود را محدود نکنید. علاوه بر فضا می توانید پس از انتخاب طرح و مدل متناسب با چیدمان اتاق ، تخت تک نفره چوبی نگین T124 را در رنگ دلخواه و متناسب با سن و جنسیت مصرف کننده سفارش دهید. برای دختران معمولا از رنگ های صورتی و برای کودکان پسر از رنگ های آبی و قرمز در طراحی تخت یک نفره استفاده می شود. نوجوانان و جوانان نیز ترجیح می دهند از رنگ های ساده و تک رنگ برای چیدمان اتاق خواب استفاده کنند.

در انتخاب تخت یک نفره علاوه بر سایز، رنگ ، و طراحی ، جنس چوب بکار برده شده از مهمترین فاکتورهای خرید می باشد. فروشگاه بهسازان چوب از تولیدکنندگان با تجربه در تخت یک نفره می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()