کالباس بر از تولیدات کشور ایران است که دارای سابقۀ چند ساله در صنعت تولیدات دستگاه های صنعتی مواد غذایی می باشد و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. معمولاً در ساخت دستگاه کالباس بر محک از آلیاژ آلومینیوم آنودایز استفاده می شود که از نظر کیفیت و استاندارد های بهداشتی، دارای مجوزهای لازم می باشد.

از مهم ترین مزایای انواع کالباس بر می توان به وجود تیغه های تیز و ضد زنگ کالباس بر اشاره نمود که در ظرفیت های توزین متفاوت و حساسیت های مشخص طراحی شده اند تا به محض اینکه برش کالباس صورت گرفت، می تواند وزن اسلایس های کالباس را نیز محاسبه نماید و مناسب ترین گزینه برای فروشگاه های زنجیره ای و هر نوع فروشگاهی که فروش کالباس را انجام می دهند. برای اطلاع از قیمت خرید کالباس بر  با ما تماس بگیرید.

دستگاه های کالباس بر دارای مشخصات فنی از قبیل: نوع عملکرد، قطر تیغه، حداکثر قطر برش، حداکثر ضخامت برش، حداقل ضخامت برش، قدرت موتور، ابعاد دستگاه، وزن دستگاه، جنس بدنه، پوشش بدنه، مدت زمان گارانتی و همچنین نام لوازم جانبی همراه دستگاه کالباس بر می باشندکه متناسب با کارکردهای گوناگون صنعتی و حجم های کاری متفاوت تولید می شوند و بر مبنای نیاز مشتریان تولید می شوند.

شرکت توزین توان سنجش با عنوان تجاری محک انواع دستگاه های صنعتی از قبیل انواع دستگاه کالباس بر محک و ترازو محک را تولید و عرضه می کند و از مدل مختلف کالباس بر محک طرفداران زیادی پیدا کرده است و صنعت گران متعددی از مزایای کالباس برها استفاده می کنند. برای خرید کالباس بر OMEGA به سایت مراجعه کنید. طراحی کالباس بر به شکلی است که تمام اصول و استانداردهای بهداشتی در نظر گرفته شده است و با استفاده از پوشش آنودایزه امکان جذب آلودگی، خوردگی، ساییدگی و چسبیدن کالباس را به سطح تیغه و دستگاه غیر ممکن می سازد و همواره دارای سطح دکوایتو و صیقلی می باشدکه خریداران را به خود جذب می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()