چاپ پوستر دیواری یکی از امکانات ویژه ای است که فروشگاه های پخش محصولات دکوراتیو به مشتریان ارائه می دهند. با چاپ پوستر دیواری تصویری می توان از امکان تبدیل تصاویر به پوستر دیواری مورد دلخواه استفاده نمود. چند سال اخیر چاپ انواع پوستر دیواری بیش از گذشته افزایش یافته است و موجب رونق فروش پوستر دیواری شده است.   برای اطلاع از  سفارش چاپ پوستر دیواری تصویری  به سایت مراجعه کنید.

چاپ پوستر دیواری تصویری

امروزه این امکان وجود دارد که تصاویر مورد دلخواه خود را در اندازه های متفاوت بر روی پوستر دیواری چاپ نمائید و در طراحی دکوراسیون از آنها استفاده کنید. چاپ انواع پوستر دیواری تصویری را می توان در فروشگاه های عرضۀ کاغذ دیواری و پوستر دیواری مشاهده نمود که از تصاویر جذاب، خلاقانه، لاکچری و منحر به فرد الهام گرفته شده اند. علاوه بر چاپ پوستر، نحوۀ نگهداری پوسترهای دیواری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا دوام و طول عمر پوستر کاغذ دیواری افزایش یابد. پوستر دیواری گل فانتزی، آلبوم پوستر دیواری سنتی، نقاشی کلاسیک نمونه هایی از سفارش چاپ پوستر دیواری است که در بازار به وفور مشاهده می شود. برای اطلاع از خرید آلبوم پوستر دیواری جنگل و بیشه از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت سفارش چاپ پوسترهای دیواری به جنس پوستر دیواری بستگی دارد که می تواند چاپ پوستر دیواری پی وی سی، کاغذی، نانو و یا پارچه ای باشد. بنابراین به راحتی نمی توان قیت واحدی را برای چاپ پوستر کاغذ دیواری بیان کرد. قابل شست و شو بودن، تنوع طرح و رنگ پوستر، فاقد مواد حساسیت زا، قیمت ارزان، کیفیت بالا از جمله ویژگی های مهم هنگام سفارش چاپ کاغذ دیواری اختصاصی می باشد و در نهایت قیمت چاپ پوستر دیواری مشخص می گردد.

فروشگاه دکور آفیس با استفاده از کادر متخصص و مجرب می تواند شما مشتری گرامی را در جهت نحوۀ سفارش بهترین پوستر دویاری با قیمت مناسب همراهی می کند تا از دکوراسیون لاکچری و شیک خود بهره مند گردید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()