کاغذ دیواری از مخلوط الیاف مختلف نساجی توسط دستگاه های مدرن طراحی و تولید می شود. کاغذ دیواری به عنوان محصولات دیوارپوش محسوب می شود، از این رو کیفیت کاغذ دیواری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که در ادامه به بخشی از ویژگی های کاغذ دیواری اشاره خواهیم کرد. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان برای مدت زمان بیشتری از مزایای کاغذ دیواری بهره مند گشت.  برای خرید از  فروشگاه کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

معرفی کاغذ دیواری قابل شستشو

از گذشته انواع کاغذ دیواری کاغذی به فروش می رسید که از الیاف فیبر سلولوزی بلند ساخته می شدند و به وسیلۀ مواد آکریلیک مورد تقویت قرار گرفته می شدند و با افزودن موادی خاص زمینه را برای جذب رطوبت بوجود می آوردند و باعث استحکام بخشیدن به کاغذ دیواری ها می شد. این در حالی است که امروز انواع کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری روکش پارچه ای از ویژگی قابلیت شستشو ، استحکام در برابر تابش نور خورشید، تنوع طرح و رنگ، مقاوم در برابر پاره شدن، ضد لک، ضد حساسیت و غیره بهره مند می باشد و این موارد موجب تقویت کاغذ دیواری گشته است. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری  باکیفیت ایرانی به سایت مراجعه کنید.

مرکز فروش انواع کاغذ دیواری

پخش کاغذ دیواری در سراسر کشور صورت می گیرد و علاوه بر استان تهران، سایر شهرستان ها نیز دارای مراکز فروش محصولات کاغذ دیواری می باشند. از این رو می توانید با مشاهده و مقایسه قیمت کاغذ دیواری، مناسب ترین کاغذ دیواری را خریداری کنید.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مراکز فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر در تهران فعالیت می کند. این مجموعه با هدف پسند و رضایت مشتری زمینۀ فروش انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی را به همراه دیگر محصولات دکوراتیو را به صورت اینترنتی فراهم نموده است. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت انواع کاغذ دیواری می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()