متخصص روانشناسی در تهران به عنوان یک متخصص در حوزۀ علم روانشناسی فعالیت می کند و در صدد حل مشکلات زندگی روزمره افراد مختلف می باشد تا بتوانند زندگی شاد و در عین حال موفقیت آمیز و با انگیزه ای را در جریان داشته باشند. علم روانشناسی بیان می کند که کیفیت زندگی به طور مستقیم بر روند فعالیت های روزمره تأثیر می گذارد. در نتیجه متخصصان روانشناس در تلاش هستند که ریشۀ مشکلات فردی و خانوادگی افراد مختلف را شناسائی کنند و در نتیجۀ آن بتوانند با ارائۀ بهترین راه حل ها، زندگی چنین افرادی را رضایت بخش و سهل نمایند.

فعالیت های متخصص روانشناسی

فعالیت هایی که متخصص روانشناس به بیماران خود ارائه می دهند در حوزۀ درمان های روانشناسی می باشد تا بتوانند کیفیت زندگی افراد را بیش از پیش بهبود ببخشند. با علم روانشناسی به راحتی می توان حال خوب افراد را با ایجاد تغییرات جزئی در روند زندگی اشان و همچنین برنامه ریزی و تلاش های مداوم بهتر نمود. متخصصین روانشناسی قادر به ارائه درمان های روانشناسی برای تمام افراد اعم از سنین کودکی تا سالمند می باشند تا بتوانند زندگی سالم و شادی را داشته باشند. برای درخواست  خدمات درمان افسردگی به سایت مراجعه کنید.

همانطور که می دانید روحیات شخصی افراد بر گرفته از دو بخش اصلی ژنتیک و اکتسابی می باشد. در نتیجه برخی از مشکلات افراد به ریشه و ژن افراد بر می گردد و برخی دیگر از مشکلات بر اثر شرایط محیطی فرد بر روی روحیات شخص اثر گذاشته اند. در نتیجه متخصصان روانشناسی به طور علمی ابتدا به ریشه یابی علل و عوامل بوجود آوردندۀ مشکلات پی می برند و سپس با مشاوره درمانی، مناسب ترین راه حل ها را به افراد ارائه می دهند.

آقای دکتر رامین علوی نژاد به عنوان متخصص روانشناسی فعالیت خود را انجام می دهد و چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ مشاوره خانواده و ازدواج فعالیت می کند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()