تابلوسازی در انواع مختلفی ساخته می شود که می توان از سفارش انواع تابلوسازی به تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی حروف فلکسی ، تابلوسازی استیل، تابلوسازی کامپوزیت و... اشاره کرد. تابلو ها از نظر جنس و رنگ بندی با هم متفاوت هستند.

انتخاب رنگ تابلو

رنگ بندی تابلو بسیار مهم بوده و در تاثیر گذاری اهمیت بالایی دارد . رنگ زمینه ی تابلو با حروف و اشکال به کار رفته در آن باید تفاوت داشته باشد مثلا در تابلوسازی ها معمولا از رنگ یکسان برای زمینه و حروف استفاده نمی شود همین طور بهتر است از به کارگیری رنگ های نزدیک به هم و رنگ های هم خانواده بپرهیزیم زیرا دید درستی از تابلو را از فاصله های دور به ما نخواهد داد.

رنگ های قرینه برای حروف و زمینه بسیار مناسب هستند و باعث خوانا بودن تابلو می گردند یل استفاده از رنگ هایی که فاصله ی طیف آن ها زیاد است می تواند انتخاب درستی باشد.

حروف های به کار رفته در تابلو باید از اندازه ی مناسبی برخوردار باشد بنابراین به کارگیری حروف بسیار کوچک باعث دیده نشدن بوده و همینطور حروف خیلی بزرگ نیز نتیجه ی معکوسی داشته و برای دیده شدن دشوار است.برای خرید لایت باکس به سایت مراجعه نمایید.

کیفیت تابلو ها

تابلو ها در تابلوسازی های مختلف ساخته شده و هر مرکز تابلوسازی از مواد اولیه ی متفاوت در طراحی و ساخت تابلو ها استفاده می کند پس در نتیجه کیفیت تابلو هد نیز متفاوت است و ما به هنگام خرید تابلو به کیفیت آن باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

مرکز گروه تبلیغاتی رامین از معتبرترین مراکز تابلو سازی می باشد که با هدف رضایت کامل مشتریان خود تابلو ها را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به فروش می رساند و شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه انواع تابلو ها را مشاهده نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()