تابلوسازی نقش مهمی در تبلیغات داشته و می تواند برای مشاغل مختلف در جذب مشتری تاثیر عالی داشته باشد. یک مکان معتبر برای معرفی برند و یا محصول نیاز به تابلو دارد تا دیگران با توجه به تابلو از فعالیت آن مکان اطلاع پیدا کنند. همان طور که می دانید تبلیغات لازمه ی هر شغلی بوده و برای پیشرفت آن ضروری می باشد و تابلو تبلیغی دائمی در محدوده ی نزدیک می باشد. تابلو چلنیوم از دسته تابلو های زیبا و با طرح های مختلف است که می توانید انواع آن را سفارش دهید. برای برای خرید تابلو چلنیوم به سایت مراجعه نمایید.

تابلو چلنیوم از دسته تابلو های مقاوم و مدرن می باشد که مزایای بسیاری از تابلو ها را داشته و می تواند انتخاب مناسبی برای هر مکانی باشد. تابلو چلنیوم با توجه به نام آن از آلیاژ چلنیوم که از آلیاژ های آلومینیوم است تشکیل شده البته تابلو چلنیوم که شامل حروف برجسته است روی زمینه ای کامپوزیتی قرار دارد که حروف برجسته دارای نورپردازی برای تاثیر بیشتر و بهتر می باشد.

تابلو های چلنیوم در  تابلوسازی جدید  به دلیل گستردگی در رنگ و طرح طرفداران بسیاری دارد زیرا طبق سلیقه های مختلف امکان پیاده سازی طرح های مختلف در آن وجود دارد. از مزایای دیگر تابلو چلنیوم داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و سرما و گرما و همین طور نفوذ آب است که باعث آسیب ندیدن این نوع تابلو در این شرایط می شود.

بر روی حروف تابلو چلنیوم از طلق های پلکسی استفاده می شود تا بتواند نور را به صورت زیبا پخش کند.

شرکت گروه تبلیغاتی رامین با سال ها تلاش بی وقفه در ساخت تابلو های تبلیغاتی ، تابلو هایی با بهترین کیفیت را به تولید رسانده اند و در جهت رضایت مشتریان تابلو ها را بدون واسطه و قیمت تولیدی توسط سایت رسمی این شرکت به فروش می رساند

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()