در خرید هر وسیله‌ای باید به نکاتی توجه کرد. هنگام خرید انواع رینگ لایت نیز با توجه به نیاز و نوع کاربرد،‌ باید بهترین نوع این وسیله را برگزینیم. بیایید فاکتورها و مشخصات این محصول را با هم بررسی کنیم تا هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، دچار مشکل نشویم.

فاکتورهای مورد توجه در خرید رینگ لایت

  • وزن: اگر برایتان مهم است که بتوانید رینگ لایت را به آسانی جابجا کنید بهتر است به وزن این وسیله توجه کنید. هنگام خرید رینگ لایت حتما وزن آن را از فروشنده جویا شوید و یا حتی اگر خرید خود را اینترنتی انجام می‌دهید در قسمت مشخصات، آیتم وزن را به دقت بررسی کنید.
  • توان: برای این‌که بفهمید رینگ لایت چه میزان نور مصرف می‌کند لازم است به توان مصرفی آن دقت کنید.
  • روشنایی:‌ پیش از خرید رینگ لایت باید مشخص کنید که نیازمند چه میزان روشنایی هستید. باید توجه کنید که رینگ لایتی که می‌خرید روشنایی مورد نیاز شما را تامین کند.
  • دمای نور: فارغ از این‌که این فاکتور چقدر مهم است، بهتر است هنگام خرید رینگ لایت نوعی را تهیه کنید که قابلیت تنظیم دما و شدت روشنایی را داشته باشد.
  • محدوده‌ی عمل‌کرد و زاویه‌ی نوری رینگ لایت: این دو فاکتور نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان آن‌ها را به هنگام خریدن رینگ لایت مدنظر قرار داد. باید به این مسئله دقت کنید که این حلقه‌ی نوری تا شعاع چند متری را پوشش می‌دهد.
  • قطر رینگ‌ لایت:‌ قطر عامل دیگری است که در میزان و شدت نور نیز موثر است.

مواردی که به آن اشاره شد تنها موارد عمده‌ای بودند که می‌توان به هنگام خرید رینگ لایت مدنظر داشت. رینگ لایت‌ها ممکن است امکانات دیگری نظیر استفاده از باتری داشته باشند. هنگام خرید انواع تجهیزات نورپردازی به اقلام جانبی نظیر ریموت کنترل (در صورت دارا بودن این قابلیت) و سه‌پایه‌ و هم‌چنین تعداد چراغ‌های LED نیز دقت کنید. فروشگاه فوکوس ارائه دهنده انواع تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی می باشد.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()