خرید اینترنتی لاستیک

خرید اینترنتی لاستیک سالهاست که به یاری صاحبان ماشین آلات سواری، کشاورزی، صنعتی، راهسازی و غیره آمده است، تا متقاضیان بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نقص خودرو خود را بر طرف نمایند. تایر یا لاستیک از جمله مهمترین ملزومات هر وسیله نقلیه ای می باشد، که در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی امکان حرکت این وسایل وجود ندارد، این اهمیت در سطحی است، که همیشه دارندگان این وسایل برای احتیاط بیشتر یک لاستیک اضافی یا زاپاس را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی یک از چرخ ها آن را جایگزین تایر معیوب نمایند. خرید اینترنتی لاستیک ها به دلیل حذف واسطه ها و دسترسی مستقیم به محصولات یکی از بهترین روش ها برای متقاضیان می باشد، تا با نازل ترین قیمت لاستیک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. توجه به طرح ها ی عاج لاستیک، برند سازنده،ابعاد تایر، تاریخ تولید، میزان چسبندگی، متریال به کار رفته در ساخت آن و غیره از مهمترین نکاتی هستند، که کاربران در هنگام خرید اینترنتی لاستیک مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند، تا به مشکل برنخورند.

برای خرید اینترنتی لاستیک در ابتدا باید نوع تایر مورد نظر خود را انتخاب نمایید، لاستیک ها بر اساس تکنولوژی ساخت در دو دسته رادیال و بایاس قرار می گیرند، می توان گفت تایر های رادیال نمونه پیشرفته تری از تولید لاستیک در دنیا می باشند، که با استفاده از رشته های فلزی تولید می شوند و به دلیل کیفیت و طرح عاج ها، ساختار مستحکم و افزایش طول عمر مفید آن ها فروش اینترنتی لاستیک در نوع رادیال بسیار بالاتر است، و البته قیمت گرانتری نیز دارند که در برابر افزایش 60 درصدی بهره وری آن ها این قیمت کاملا توجیح پذیر است، و مخاطبان خرید اینترنتی لاستیک می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به وب سایت نمایندگی های عرضه کننده این محصولات، انواع تایر مورد نظر خود را در برند های مطرح و معتبر و با تضمین کیفیت کالا تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ از معتبرترین مراکز عرضه و پخش انواع تایر باکیفیت در برندهای معتبر دنیا می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیک این مرکز می توان انواع تایرها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()