نور ثابت در عکاسی

یکی دیگر از تجهیزات عکاسی، منبع نور ثابت است. نور یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که در عکاسی باید به آن توجه کرد. فرقی ندارد که سوژه‌ی عکاسی یک انسان باشد یا قصد عکاسی از طبیعت یا یک شی بی‌جان را داشته باشید. در هر حالت باید نور با کیفیتی مطلوب روی سوژه بتابد تا تصویر بهتری حاصل شود.

ابزارها و شیوه‌های متفاوتی برای تنظیم کیفیت نور و تغییر آن در دسترس هستند که از جمله می‌توان به فلاش و رینگ لایت اشاره کرد. پس از آشنایی با این لوازم و تجهیزات می‌توانید انتخاب بهتری در خرید آن‌ها داشته باشید.برای اطلاع از قیمت انواع نور ثابت به سایت مراجعه کنید. 

چرا عکاسان از نور ثابت استفاده می‌کنند؟

نور ثابت به عکاسان کمک می‌کنند با داشتن منبع نوری مداوم و پیوسته همان‌ چیزی را که می‌بینند در عکس ثبت کنند. یعنی تفاوتی میان سوژه و تصویر آن وجود نخواهد داشت.

برخلاف فلاش که منجر به ایجاد نوری لحظه‌ای می‌شود، نور ثابت یک جریان نوری پیوسته و مداوم را برای شما ایجاد می‌کند که همین امر مزایایی را در پی دارد.

با استفاده از منابع نور شما می‌توانید نحوه‌ی تابیدن نور را کاملا بررسی کنید و نور محیط را متناسب با سلیقه و میل خود تغییر دهید تا به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کنید. در واقع دست شما برای تنظیم حالت نور باز است و همین امر رضایت خاطر عکاس و سوژه را در پی خواهد داشت.

از سویی دیگر هنگام استفاده از فلاش باید سرعت شاتر را با سرعت فلاش تنظیم کرد. در بسیاری از مواقع سرعت شاتر از فلاش کندتر است. اما نور ثابت نیازی به این سرعت بالا ندارد چرا که مداوم است و پس از گذشت لحظه‌ای از بین نمی‌رود.

اگر حس می‌کنید میزان نوری که در تصویر وجود دارد زیاد است به راحتی می‌توانید آن را تنظیم کنید. در چراغ‌های LED قدیمی، میزان نور قابل تنظیم نبود. اما اکنون مدل‌های جدیدی تولید شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان شدت نور در عکاسی را تنظیم کرد.برای خرید انواع پروژکتور به سایت فروشگاه فوکوس نگار مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()