یزد تایر

تایر ها نقش غیر قابل انکاری در حرکت، کیفیت سواری و ایمنی خودرو ها دارند، که در هنگام خرید آن ها باید نهایت دقت را به خرج داد، تا تایر انتخابی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد، و به دیگر قسمت های سیستم انتقال قدرت خودرو آسیبی وارد نکند. یزد تایر سالهاست که به عنوان یک واحد تجاری معتبر و قابل اعتماد در صنعت تایر سازی در حال فعالیت است و از انواع محصولات آن می توان به لاستیک های سواری و وانت، دوچرخه، موتور، اسکوتری و فرغون اشاره کرد، که همگی آن ها از کارکرد، نرمی چسبندگی و سبکی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند. قیمت انواع لاستیک یزد تایر از مهمترین معیار های انتخاب مصرف کنندگان این شرکت می باشد، زیرا نسبت به دیگر برند های موجود در بازار مناسب تر و تا حدی ارزان تر هم می باشد. شرکت صنایع یزد تایر سالهاست که به عنوان یک برند منتخب داخلی در طراحی و تولید تیوپ و تایر فعالیت می کند و می توان آن را در شمار برگزیدگان این صنعت قرار داد.

شرکت صنایع یزد تایر با ورود تکنولوژی ساخت لاستیک های رادیال سیمی با یکی از معتبر ترین شرکت های اروپایی همکاری خود را آغاز کرد و با وارد کردن ماشین آلات و تجهیزات مدرن و روز دنیا موفق به تولید انواع تایرهای رادیال سیمی شد، که کیفیت تایر های اروپایی برخوردار هستند و با برند تجاری یزد تایر عرضه می شوند. بازار خرید و فروش انواع لاستیک یزد تایر رادیال به دلیل افزایش دوام و کارکرد این تایر ها و کاهش هزینه های تعویض زود هنگام و نگهداری آن ها نسبت به دیگر تایر ها از رونق بهتری برخوردار است.

 برای خرید لاستیک یزد تایر در هر نوع و برندی می توانید به نمایندگی منتخب فروش یزد تایر که با نام تجاری یوزپلنگ فعالیت می کند مراجعه نمایید و با ارزان ترین قیمت این تایرها را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین کیفیت و اصالت کالا دریافت نمایید.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()