در میان تمام ماشین آلات صنعتی و سنگین، گریدر از اهمیت بسیار بالایی در پروژ های عمرانی، راهسازی و تعمیر و نگه داری جاده ها برخوردار است. لوازم یدکی گریدر هم مانند دیگر ماشین آلات اتوماتیک به مرور و بر اثر استحکاک بالای قطعات، استفاده های نادرست، خطای انسانی و غیره در معرض آسیب و شکستگی هستند، و در زمان مناسب باید نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود، تا در کارکرد این ماشین کاربردی اختلال یا وقفه به وجود نیاید. جابجایی مواد سنگین، هموارسازی جاده ها، شیب سازی دقیق، یکسان سازی سطوح، کندن جوی، برف روبی و غیره از جمله کاربرد های  انواع گریدر است. این ماشین آلات در دو نوع دستی و موتوری تولید شده می شوند که امروزه می توان گفت به دلیل هدایت و کنترل ساده تر، مدیریت بهتر و تک کاربره بودن، گریدرهای موتوری جایگزین گریدر های دستی شده اند، که در هنگام خرید و فروش انواع لوازم یدکی گریدر حتما باید به نوع، مدل و برند سازنده گریدر دقت کرد.

انواع لوازم یدکی گریدر در تمامی مدل های و برند های سازنده، شامل قطعاتی از قبیل تیغه، شاسی یا بدنه،سیستم هیدرولیک، چرخ ها، محل نگه داری سوخت و غیره هستند، که تفاوت آنها در ابعاد فیزیکی، وزن، کیفیت ساخت و نوع گریدر می باشد.  قیمت انواع لوازم یدکی گریدر هم متاثر از همین فاکتورها می باشد، اما در مجموع می توان این ماشین آلات از لحاظ تعمیر و نگهداری بسیار مقرون به صرفه هستند. فروش انواع لوازم یدکی گریدر اصلی در مراکز معتبر و نمایندگی های واردات انواع لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام می شود، و با مراجعه به این مراکز می توان به راحتی تمامی اقلام مصرفی و لوازم یدکی گریدر را تهیه نمود.برای خرید از نمایندگی لوازم یدکی گریدر شانتویی  از طریق لینک اقدام نمایید.

فرشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین و باسابقه ترین نمایندگی های فروش لوازم یدگی گریدر می باشد، که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت، ارزان ترین قیمت و گواهینامه معتبر به دست متقاضیان آن در سراسر کشور ارسال می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()