یکی از محصولات مهمی که امروزه در صدر جدول فروش اقساطی ایران خودرو قرار گرفته است و بسیاری از افراد این خودرو را خریداری می کنند خودروی دنا پلاس می باشد. این خودرو تا حدودی شبیه به سمند می باشد ولی تغییرات زیادی را در ظاهر آن به وجود آورده اند، البته که باید بدانید از نظر موتوری شبیه به سمند می باشد. بسیاری از افرادی که علاقه زیادی به مسافرت با خودروی خودشان دارند می توانند این خودرو را خریداری کنند. زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود شما می توانید ثبت نام این خودرو را انجام دهید تا در کمترین زمان با ارائه مبلغی به عنوان پیش قسط آن را خریداری نمایید. این خودرو دارای دو مدل می باشد که یکی از آنها دنا و دیگری دنا پلاس است. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو  و خودروی دنا و دنا پلاس :

خودروی دنا پلاس و دنا هر دو دارای موتوری با قدرت مشابه هستند که 1.6 لیتری می باشد. 113 اسب بخار این خودرو توانایی دارد و به همین دلیل شما می توانید در جاده ها با خیالی راحت از این خودرو استفاده کنید. زمانی که به تازگی این خودرو تولید شد جعبه دنده آن به صورت دستی بود ولی اکنون آن را به صورت اتوماتیک هم تولید نموده اند که طرفداران زیادی هم دارد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین مواردی که می توانیم در مورد خودروی دنا پلاس و دنا به شما اعلام کنیم این است که آن را به عنوان هیجان انگیزترین خودروهای تولید شده ایران خودرو می شناسند. آپشن های رفاهی این خودرو بسیار زیاد است و به همین دلیل شما می توانید هم از آپشن های رفاهی و موتوری آن استفاده کنید. در واقع باید بدانید به دلیل مزیت های بسیار زیادی که این خودرو دارد فروش اقساطی ایران خودرو هم هر ساله افزایش دارد و افراد زیادی برای خرید آن ثبت نام می کنند. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()