نایلون شیرینگ از جمله محصولات جدید در صنایع بسته بندی می باشد که به وسیلۀ حرارت بر روی کالاها وکیوم می شوند. با توجه به نوع نایلون های شیرینگ، این نوع نایلون حرارتی بین دمای 160 درجه تا 220 درجه سانتی گراد تغییر حالت می دهد و محصولات مختلف را بسته بندی می کند. خرید و فروش نایلون شیرینگ نسبت به دیگر محصولات بسته بندی افزایش یافته است چون در برخی از صنایع همانند صنایع مواد غذایی بهتر است که از مزایای نایلون شیرینگ استفاده شود که نفوذ پذیری مواد مضر را به درون بسته بندی محصولات غیر ممکن می سازد.

کاربرد نایلون شیرینگ

محصول نایلون شیرینگ نیز همانند سایر محصولات بسته بندی در صنایع مختلف به کار برده می شود که می توان به بسته بندی تمام صنایع مواد غذایی، بسته بندی لوازم شکستنی و حساس و  بسته بندی محصولاتی که نیاز به وکیوم دارند اشاره نمود. در بازار انواع نایلون شیرینگ عرضه می شود که با توجه به نوع کاربرد نایلون برای بسته بندی به دو دسته بندی کلی نایلون شیرینگ دستی و نایلون شیرینگ اتوماتیک تقسیم بندی می شود و شامل ابعاد مختلف می باشد. در ضمن تولید کنندگان برای جلب رضایت مشتریان، امکان تولید نایلون شیرینگ سفارشی را نیز برای مشتریان فراهم نموده است تا متناسب با محصولات شرکت، خرید مناسب ترین نایلون شیرینگ را انجام دهند.

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ با توجه به کاربرد، ضخامت و ابعاد نایلون مشخص می گردد. همچنین قیمت خرید نایلون شیرینگ به قیمت روز مواد اولیه پلاستیک نیز مرتبط می باشد. در ضمن اگر قیمت نایلون بسته بندی زیاد باشد، در نتیجۀ آن قیمت فروش محصولات افزایش پیدا می کند، به همین دلیل معمولاً قیمت خرید نایلون شیرینگ ارزان می باشد.

شرکت دریا پلاستیک با سال ها کسب تجربه در حوزۀ تولید نایلون های بسته بندی، قادر به فروش انواع نایلون عریض ، نایلون های حبابدار ، نایلون شیرینگ با قیمت مناسب و طول عمر بالا می باشد.  

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()