پارتیشن دوجداره یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن می باشد که کاربرد عمده ای در ساختمان های مختلف دارد. در بازار انواع پارتیشن دوجداره عرضه می شود که دارای ویژگی های خاص و ویژه می باشد. با خرید پارتیشن دوجداره به راحتی می توان یک فضای بزرگ را با حداقل هزینه به بخش های مختلف تقسیم بندی نمود که کاربردهای مختلف داشته باشند.

خرید پارتیشن دوجداره

بیشترین کاربرد پارتیشن های دوجداره در ساختمان های اداری می باشد تا فضای مناسبی را برای پرسنل خود محیا سازند و دیگر نیاز به تیغه کشی دیوار و خرج هزینه های زیادی نباشد. بنابراین به راحتی می توان متناسب با انواع پارتیشن دوجداره موجود در بازار و سبک دکوراسیون داخلی ساختمان مناسب ترین پارتیشن دوجداره را در اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان اداری نصب نمائید. از مهمترین ویژگی های پارتیش می توان به نصب راحت پارتیشن دوجداره اشاره نمود.

پارتیشن دوجداره شیشه ای، پارتیشن MDF و پارتیشن آلومینیوم از انواع پارتیشن دوجداره می باشند. همچنین می توان به صورت تلفیقی از شیشه، چوب و فلزات در ساخت انواع پارتیشن دوجداره به کار برد و طرح های زیبا و مدرنی را در ساخت پارتیشن بوجود آورد. لازم به ذکر است که کاربرد عمدۀ پارتیشن ها در محیط های بزرگ می باشد و برای اینکه بخش های مجزا داشته باشید، می توانید به راحتی با ایجاد پارتیشن فضاهای اختصاصی را در ابعاد و اندازه های مختلف ایجاد نمائید.

قیمت پارتیشن دوجداره

قیمت پارتیشن دوجداره به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توانید به جنس، یراق آلات و اندازه های پارتیشن بندی اشاره نمود. با توجه به فضای دکوراسیون با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانید اجرای پارتیشن بندی دوجداره را داشته باشید.

مجموعه آکاژو دیزاین با چندین سال سابقه در حوزۀ اجرای پارتیشن بندی، قادر به نصب انواع پارتیشن شیشه ای ، تک جداره و دوجداره از متریال با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()