شما برای استفاده کردن از ترازوی پند باید به برخی از توصیه های مهم توجه داشته باشید تا بتوانید سال های سال از این وسیله استفاده کنید. استفاده کردن از این وسیله مانند بسیار یاز وسیله های دیگر قوانین و نکات ویژه ای دارد که بهتر است شما با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی و درستی از آن استفاده کنید. این ترازو به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارد مورد پسند افراد بسیاری قرار گرفته و تاکنون فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. شما در بیشتر فروشگاه ها می توانید ترازوی پند را مشاهده کنید و یکی از انواع آن را که بیشتر علاقه دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاع از قیمت ترازوی پند به سایت مراجعه کنید. 

نکاتی برای استفاده از ترازوی پند :

برخی از توصیه ها و نکاتی که شما زمان استفاد از این ترازو باید رعایت کنید عبارت می باشد از :

  1. نصب آن بسیار آسان می باشد و نیازی نیست که شما اقدامات خاصی را برای نصب آن انجام دهید.
  2. دقت داشته باشید که محل قرار گرفتن دستگاه باید در مکانی صاف و هموار باشد، به هیچ وجه دستگاه را در مکانی که شیب و یا ... دارد نصب نکنید، چرا که عملکرد آن در این مکان ها به درستی نمی باشد.
  3. نور خورشید نباید به صورت مستقیم به این ترازو بتابد، بنابراین باید ترازو را در مکان قرار دهید که نور خورشید به آن نتابد.
  4. محلی که می خواهید ترازو را در آن قرار دهید نبادی زیر باد و یا کولر باشد، چرا که در این صورت نوسان های زیادی را در وزن کالا ایجاد می کند.
  5. محل قرار گرفتن ترازو باید در جایی باشد که با اجسام دیگر برخورد نداشته باشد، در واقع باید بدانید سیسن با اجسام دیگری نباید برخورد داشته باشد.

6. پریز ترازو را با دستگاه های برقی دیگر به یک کلید نزنید.

به واسطه ویژگی های بسیار زیادی که ترازوی پند دارد شما می توانید تا سال های سال از این ترازو بدون هیچ خرابی و  مشکلی استفاده کنید. برای خرید این ترازو بهتر است به گارانتی محصول توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. برخی از مدل های پیشرفته این ترازو که واحد اندازه گیری دقیق تری دارند در فروشگاه هایی که حساسیت گرم به گرم کالا زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های اصلی و مهمی که ترازوی پند دارد این است که نمایشگر صفحه آن هم برای مشتری و هم برای فروشنده قابل رویت می باشد. این ویژگی موجب شده است که محبوبیت ترازو در بسیاری از افراد بالا باشد و اقدام به خریداری آن نمایند. اینکه صفحه نمایشگر ترازو دارای چه ویژگی هایی می باشد و چه واحدهای اندازه گیری دارد بسته به نوع و مدل آنها دارد که شما زمان خریداری باید به آن توجه داشته باشید.

 راه اندازی سیستم ترازوی پند :

پیش از نصب این ترازو باید به خوبی دقت داشته باشید محل نصب آن شرایط لازم را داشته باشد. بعد از اینکه مکان مناسبی را برای ترازو انتخاب کردید باید دستگاه را به برق متصل نمایید تا عملکردش آغاز شود. در این مرحله بعد از روشن شدن ترازو باید تا پایان یافتن شمارش معکوس صبر داشته باشید تا عملکرد آن آغاز شود. زمانی که عدد به صفر رسید شما می توانید کالاها را برای اندازه گیری روی ترازو قرار دهید. برای خرید انواع ترازو ارزان به سایت فروشگاه تجهثیزات مراجعه کنید. 

اگر زمان استفاده از ترازو پیام خطرا را مشاهده نمودید باید آن را خاموش کنید و یک بار دیگر به برق بزنید. پیغام های هشدار این ترازو را اگر جدی نگیرید بدون شک بعد از مدتی دیگر عملکرد مناسبی نخواهند داشت، به همین دلیل شما باید تمامی پیغام های هشدار آن را جدی بگیرید.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()