بسته بندی کردن در کارخانجات و مجموعه های تولیدی تنها به محصولات خط تولید مربوط نمی شود و امروزه و با پشرفتا تکنولوژی تعداد زیادی از محصولات بمنظور ارسال به بازار و انبار بصورت یکجا نیز بسته بندی می شوند که البته پوشش های خاصی بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مناسب ترین پوشش هایی که برای بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد استرچ پالت بند است که می تواند یک پالت را بسته بندی کرده و آنرا آماده ارسال به نقطه ای دیگر کند. استرچ پالت بند از استرچ های با حالت کشسانی بسیار بالا می باشد که می تواند محافظت بسیار خوبی را از محصول بوجود آورد. این پوشش چندین مرتبه بر روی پالت و محصولات موجود بر روی آن کشیده می شود که این موضوع می تواند محصول را در برابر برخورد اجسام تا حد زیادی حفظ کند. برای اطلاع از فروش استرچ پالت بند به سایت مراجعه کنید. 

عدم ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی از ویژگی های استرچ پالت بند

با استفاده از استرچ پالت بند هیچگونه آلودگی و گرد و غباری به داخل محصول ورود پیدا نخواهد زیرا این پوشش با ایجاد چسبندگی بسیار بالا و همچنین عدم ایجاد درز و هر گونه منفذی از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری به عمل می آورد که این موضوع خود مزیت محسوب می شود. محصولات و مواد غذایی و همچنین بهداشتی از دسته مواد و محصولاتی هستند که میتوان با استرچ پالت بند به خوبی آنها را بسته بندی نمود بدون اینکه کوچکترین آلودگی به داخل آنها وارد شود. نه تنها مواد غذایی و بهداشتی بلکه برخی از محصولاتو وسایل خانگی نیز وجود دارند که باید تا زمان مصرف به خوبی بسته بندی شده باقی بمانند که این پوشش میتواند بهترین گزینه محسوب شود و آنرا از معرض آلودگی دور نگاه دارد.

خرید استرچ پالت بند

برای خرید استرچ پالت بند باید به نوع استرچی که متناسب با محصول شما میباشد توجه داشته باشید و مناسب ترین استرچ را خریداری نمایید. استرچ ها در انواع گوناگونی تولید میشوند که از این رو نمیتوان هر نوع استرچی را برای بسته بندی محصول خود انتخاب نمود. برای خرید استرچ پالت بند بهتر است ابتدا مشاوره ای را از خریدار دریافت نموده و سپس بر اساس اطلاعات کسب شده بهترین و مناسب ترین نوع استرچ را خریداری نمایید. همچنین بهتر است تا فروشگاه هایی که بصورت اختصاصی در این زمینه فعالیت میکنند را انتخاب نمایید که میتوانند بهترین نوع استرچ را به شما معرفی و عرضه کنند.

فروش استرچ پالت بند

امروزه فروش استرچ پالت بند به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود که البته کمتر فروشگاهی را نیز میتوانید بیابید که امکان فروش غیر حضوری را نیز فراهم آورده باشد. فروش استرچ پالت بند بصورت غیر حضوری مزیت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که میتوان به عدم نیاز به فروشگاه و همچنین صرف  انرژی و زمان میباشد. شما به راحتی میتوانید با تماسی که با فروشگاه برقرار میکنید اطلاعات لازم را بدست آورده و سپس بر اساس اطلاعات خود خرید را انجام دهید.

این روش شما را قادر میسازد تا از هر نقطه از کشور خرید نایلون عریض با قیمت مناسب خود را انجام دهید و نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نباشد.  فروشگاه دریا پلاستیک از دسته فروشگاه هایی است که امکان خرید بصورت غیر حضوری را برای شما فراهم آورده است و به راحتی میتوانید خرید خود را از این مجموعه با تماس تلفنی انجام دهید. این فروشگاه برای اینکه بتواند رضایت مشتریان خود را از عرضه محصولات خود بدست آورد اقدام به در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسبی برای محصولات خود نموده که با توجه به این قیمت ها یک خرید مقرون بصرفه و کاملا اقتضادی برای شما رقم خواهد خورد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()