دکوراسیون داخلی

با رشد و پیشرفت صنعت معماری و ایجاد سازه های بسیار جذاب و  غول پیکر، صنعت دکوراسیون داخلی نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفت، بطوریکه اغلب افراد قبل از خرید تجهیزات و اشیاء مورد نیاز خود سعی می کنند از دکوراتور های مجرب مشاوره های لازم را بگیرند و یا این کار را به عهده ی شرکت های طراحی بگذارند.  کار دکوراتورها معمولا بعد از معماری و یا باز سازی ساختمان ها شروع می شود، و این افراد معمولا ارتباطی با مهندسین و معماران ساختمانی ندارند، و تمرکز آن ها بیشتر بر روی هدف از طراحی می باشد، که در این راستا با استفاده از برجسته ترین خیاطان، مجسمه سازها و پرده دوز ها در تلاش اند، تا در بدست آوردن و محقق کردن ایده های مورد نظر خود بیشترین میزان موفقیت را داشته باشند. نقش مبلمان، قاب ها، نورپردازی،رنگ آمیزی، پارتیشن بندی فضا، شومینه، کتابخانه، کفپوش و غیره را می توان از مهمترین مواردی دانست که در دکوراسیون های داخلی بررسی می شوند، و هماهنگ سازی و تطبیق آن ها با یکدیگر به منظور زیبا سازی و بهینه تر کردن فضای محیط از جمله اصول طراحی می باشد.

نوع مبلمان، چیدمان، ترکیب رنگ ها، طرح ها و الگوها و سبک چیدمان از مهمترین و ضروری ترین مواردی است که قبل از طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها باید به آن توجه شود، و شرکت های طراحی و دکور به آن به عنوان یک اصل ضروری نگاه می کنند. تعرفه ها و قیمت اجرای خدمات دکوراسیون داخلی مانند دیگر مشاغل خدماتی بر اساس میزان کار انجام شده، مساحت محیط، سبک چیدمان و متریال مصرفی متفاوت می باشد، و متقاضیان استفاده از این خدمات می توانند با بررسی بودجه و انتخاب های پیش روی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

 

گروه طراحی و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین شرکت های ارائه خدمات دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می باشد، که در طول سالها فعالیت در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت متقاضیان را کسب نماید.

روانشناسی رنگ ها و تاثیراتی که در  افزایش و بهبود روحیه و آرامش افراد دارند، را نمی توان نادیده گرفت. این مبحث با رشد و پیشرفت معماری و پدید آمدن ساختمان های لوکس و منحصر به فرد، معنی پر رنگ تری به خود گرفت، بطوریکه اکنون به دکوراسیون داخلی به عنوان یک اصل مهم و ضروری توجه می شود. سبک های چیدمان هم متاثر از سبک های معماری معمولا به یک دوره تاریخی و یا جغرافیایی باز می گردند، که از پر مخاطب ترین آن ها می توان به  سبک های روستیک، مراکشی، مصری، لوکس، سنتی، مدیترانه ای و ژاپنی اشاره کرد، که هر کدام از آن ها متقاضیان خاص خود را دارند. از جدیدترین سبک های دکوراسیون داخلی می توان به سبک مینیمال اشاره کرد، که در آن سعی می شود، از کمترین فضا و اشیاء بیشترین استفاده را نمود و معمولا بر پایه ی بهینه تر کردن هرچه بیشتر فضا به کار گرفته می شود، که امروزه با کوچک تر شدن فضای آپارتمان ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است.

دکوراسیون داخلی تمامی مباحثی را که در ظاهر و دید افراد می باشد، مانند کفپوش ها، رنگ و کاغذ دیواری، پرده ها، وسایل دکوراتیو، مجسمه ها، مبلمان و غیره را تحت تاثیر قرار می دهد، و معمولا علاوه بر بهینه سازی و پدید آوردن یک محیط آرامش بخش و جذاب می توان هدف از طراحی داخلی و بازسازی انواع ساختمان محیط را جلب مشتری، برند سازی و تبلیغات نیز قرار داد، که این مورد را اغلب در فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها مراکز خرید و فروش  و غیره می توان به خوبی درک و مشاهده نمود. قیمت انجام اجرای دکوراسیون داخلی با توجه با هدف، مساحت محیط، متریال مصرفی و غیره نرخ گذاری می شود و به اطلاع خریداران می رسد.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از معتبرترین شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت می باشد، که در طول سالها فعالیت درخشان خود توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید، و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()