دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از جمله مشاغلی می باشد، که تاریخچه ای بسیار طولانی دارد، و در گذشته ها فقط به منظور تزئین کاخ ها و بناهای مهم تاریخی انجام می شد، اما در اواخر قرن بیستم با رشد صنعتی، بزرگ تر شدن شهر ها و افزایش ساخت و ساز ها مفهومی جدی تر به خود گرفت.  امروزه از دکوراسیون داخلی برای منازل، مغازه ها، سازمان های دولتی و خصوصی، مراکز درمانی و هتل ها به منظور کاربردی تر کردن فضای داخلی و بهینه سازی محیط استفاده می شود، و هدف از انجام دکوراسیون در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد، برای مثال در فروشگاه ها و مراکز خرید معمولا از رنگ های جذاب و خیره کننده استفاده می شود، تا بدین واسطه بتوان توجه مشتریان را جلب نمود، و آن ها را به سمت فروشگاه هدایت کرد. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی با توجه به محیط، متریال مصرفی، سبک طراحی و اکسسوری های به کار رفته در آن تعیین می شود، و معمولا هزینه های پروژه در ابتدا به صورت تخمینی از سوی شرکت های طراحی محاسبه و به اطلاع مشتریان می رسد.

حدود نیم قرن از رشد و توسعه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی می گذرد و از آن زمان تا کنون همواره متخصصان این حوزه در تلاش هستند، تا با ارائه طرح ها و اید های جذاب و متناسب با ساختمان های امروزی سبک های جدیدی را خلق نمایند، از مهمترین و پر فروش ترین انواع دکوراسیون داخلی می توان به سبک مینیمال، مدرن، کلاسیک، روستیک، مصری، مراکشی، ژاپنی و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند، برای مثال سبک مینیمال از جدیدترین ایده های طراحی می باشد، که بیشترین تمرکز را روی استفاده و مدیریت فضای ساختمان دارد، که سبب می شود محیط داخلی بسیار بزرگ تر دیده شود.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا از به روز ترین و فعال ترین شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد، که با تلفیق ایده های تازه و سبک های طراحی داخلی آثار بسیار زیبایی را خلق می کند.

دکوراسیون داخلی شامل تمامی فعالیت هایی می شود که در جهت هماهنگ سازی اشیاء و محیط داخلی انجام می گیرد، تا بتوان محیط را به بهترین روش ممکن بهینه سازی و کاربردی نمود، این مبحث بر پایه و اساس استفاده از رنگ های مناسب برای دیوارپوش ها، کف ساختمان و اشیاء داخلی آن استوار است، و با تلفیق نظرات مشتریان و سبک های طراحی، همواره در حال نوآوری و خلق ایده های جدید برای دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. مبلمان، قاب عکس ها، استفاده از پارتیشن مناسب، عناصر طبیعی، پوشش دیواری و کفپوش ها از مهمترین مواردی هستند که در طراحی دکوراسیون به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار می گیرند. از مهمترین سبک های چیدمانکه طرفداران بسیاری دارد، می توان به سبک های مدیترانه ای، ساحلی، مراکشی،ژاپنی، روستیک، کلاسیک و ماوریک اشاره کرد،که معمولا از جغرافیا، تاریخ و آداب و رسوم مناطق مختلف الهام گرفته اند و یا براساس نوع معماری جدید و بهینه تر نمود محیط به کار گرفته می شود. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی براساس نوع و سبک دکور، نوع متریال مصرفی، مساحت پروژه و غیره تعیین می شود.

مشخص نمودن بودجه اولیه، هدف از طراحی و سلیقه و ایده هایی که برای طراحی دارید را می توان در شمار گام های اولیه و بسیار مهم در اجرای دکوراسیون داخلی نامید، که کمک می کند، متقاضیان با محدود کردن انتخاب هایشان در میان هزاران طرح و ایده ی مختلف گمراه نشوند، و به سادگی با تیم طراحی به توافق نظر برسند. هدف از اجرای دکوراسیون و بازسازی انواع ساختمان معمولا بر حسب نوع سازه و خدماتی که در آن ارائه می شود متفاوت است، برای مثال در طراحی دکوراسیون فروشگاه و مغازه معمولا از رنگ های شاد و خیره کننده استفاده می شود تا ضمن جلب توجه مشتریان آن ها را نیز جذب نماید.

شرکت بزرگ و معتبر معماری و طراحی هیرادانا از برجسته ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت می باشد، که در تمامی موارد از قبیل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، نظارت و اجرا و بازسازی ساختمان فعالیت می کند.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()