در ساختمان ها یکی از قسمت های مهم سقف می باشد. سقف به دلیل ایجاد امنیت و حالتی عایق برای جلوگیری از ورود باران و... بسیار مهم بوده و باید به آن توجه ویژه ای داشت. برای اجرای سقف انواع مصالح مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. آردواز یکی از انواع سقف هایی می باشد که بسیار کاربردی و مفید می باشد. مواد تشکیل دهنده ی آردواز سیمان و الیاف معدنی و الیاف مصنوعی و طبیعی می باشد که از ترکیب این مواد با هم موادی بسیار مقاوم به وجود می آید.  اجرای آردواز با کمترین هزینه  برای سقف های شیروانی انجام می گیرد. همچنین از این سقف می توان برای آلاچیق ها و قسمت بالایی ورودی و پنجره ها نیز استفاده کرد. کار نهایی بسیار زیبا و جذب خواهد بود و به همین دلیل افراد نصب این نوع سقف را به سقف های دیگر ترجیح می دهند.

آردواز دارای رنگ نبوده و به صورت بتنی می باشد و می توان از رنگ بر روی آن استفاده کرد. برای ساختمان های ویلایی می توان اجرای آردواز را انجام داد. مقاومت بالای آردواز به دلیل نوع ساخت آن است که با فشار فراوان انجام می گیرد و به صورت متراکم در می آید. اجرای آردواز به وسیله ی ورقه های آردواز انجام می گیرد و به همین خاطر نصب راحتی دارد. شکل ورقه های آردواز به صورت ساده و هلالی بوده و می توان آن را به صورت شیب دار نصب کرد.

مزایای اجرای آردواز

از مزایای اجرای آردواز می توان مقاومت بالای آن و همچنین دوام و ماندگاری آن را نام برد که باعث شده بسیاری از افراد از این سقف ها برای ساختمان خود استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای آردواز وزن سبک آن است. همین طور اجرای آردواز باعث ایجاد عایقی مقاوم در برابر نفوذ می باشد. ضدآب بودن آردواز از مزیت های این پوشش سقف می باشد. زیبایی ظاهری آردواز باعث جذابیت بیشتر این پوشش سقف می باشد.

موارد اجرای آردواز

از آردواز برای سقف ویلا ها و کلبه و آلاچیق ها استفاده می شود. برای سوله ها و کارخانه ها و کارگاه ها و مراکز دیگر می توان از اجرای آردواز بهره برد.

امروزه بسیاری از سقف های آلاچیق را با استفاده از آردواز مشاهده می کنیم. بسیاری از افراد آردواز را به همان نام سقف شیروانی می شناسند. آردواز متشکل از ورقه هایی سیمانی است که داخل آن از الیافهای طبیعی مصنوعی تشکیل شده است. این ورق ها از ورود آلودگی ها و آب به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

اجرای آردواز

برای اجرای آردواز شما می توانید از یکی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات ساختمانی کمک بگیرید. این مراکز با استفاده از مصالح باکیفیت ساخت سقف شیروانی شما را انجام می دهند.  رنگ آردواز از خودش است یعنی به رنگ بتنی می باشد اما قابلیت رنگ پذیری دارد.

نصب آردواز

در ابتدا برای نصب و اجرای اصولی سقف شیروانی و آردواز از خرپای فلزی استفاده میشود که مقاومت لازم را به کار بدهد. همچنین با استفاده از چوب های مخصوص که به سقف متصل می شود می توان ادامه ی اجرای آردواز را انجام داد. آردواز از قسمت پایینی نصب شده و با اتصال میخ به سقف انجام می گیرد. ورق های آردواز در قسمت هایی روی یکدیگر قرار میگیرند.

مرکز آراز سقف از مراکز ارائه دهنده ی خدمات سقف های شیروانی می باشد که با استفاده از نیرویی کار مجرب خود توانسته پروژه ها را به بهترین شکل اجرا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه می توانید از طریق لینک به سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. این مجموعه بهترین خدمات را با هزینه ی بسیار کم به شما ارائه می دهد.

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()