چشم ها از حساس ترین اجزاء بدن انسان می باشند که در برابر عامل های مختلفی مانند پرتاب قطعات فلزی، مواد مذاب، دما و حرارت بالا،گرد و غبار، اشعه های لیزری و غیره آسیب پذیر هستند، و ممکن است این عوامل تاثیرات جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد،به همین دلیل است که استفاده از عینک ایمنی در برخی صنایع و مشاغل اهمیت بسیار بالایی دارد.  ترکیبات سازنده در انواع عینک های ایمنی  بسته به ریسک کاری و خطراتی که افراد را تهدید می کند، انتخاب می شوند که از پر استفاده ترین آن ها می توان به پلی کربنات، پلی اورتانNXT، اکریلیک و اپتیکال اشاره کرد که هر کدام از آن ها کاربرد و ویژگی های متفاوتی با دیگری دارد، که این عوامل در تعیین قیمت عینک ایمنی تاثیر بسیار بالایی دارد.

این عینک ها بر اساس ساختار و شکل ظاهری خود در دو نوع گاگل محافظتی و عینک دسته دار تولید می شوند، که نوع گاگل به دلیل محافظت کامل از چشم ها و اطراف آن پر فروش تر می باشند، و در صنایع مختلفی نظیر جوشکاری، برشکاری، حکاکی و آزمایشگاهی بیشترین کاربرد را دارند. انتخاب لنز مناسب از دیگر مواردی است که در خرید عینک ایمنی از تاثیر بسیار بالایی برخوردار است، زیرا لنز ها بر حسب نوع و میزان مقاومتشان در برابر عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی در دسته های مختلف قرار می گیرند و می توان آن ها را در رنگ های زرد، آبی، نارنجی، شفاف، مشکی و قرمز مشاهده کرد که هر کدام  کاربرد خاصی دارد برای مثال از لنز های شفاف در محیط هایی که امکان پرتاب گدازه وجود داشته باشد استفاده می شود.

فروشگاه معتبر رادین ایمن از محبوبترین نمایندگی های فروش تجهیزات حفاظت چشم در انواع صنعتی و آزمایشگاهی می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توان سفارشات خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمود. ارسال مطمئن و فوری، تضمین کیفیت و اصالت کالا از دیگر مزایای خرید از این مرکز می باشد.

آسیب هایی که در اثر فعالیت های اقتصادی مختلف بر چشم ها وارد می شود، گاها اثرات جبران ناپذیری ررا به همراه دارند، به همین دلیل است که استفاده از انواع عینک ایمنی در محیط های صنعتی و خدماتی، یا در هنگام کار با دستگاه های برش و غیره اهمیت بسیار زیادی دارد. این عینک ها بسته به کاربرد و یژگی های محافظتی آن ها شامل انواع عینک ایمنی گاگل، عینک جوشکاری، پارکسون، ایمنی کار، محافظ لیزر و عینک آزمایشگاهی می شوند، که در ساخت و تولید آن ها از ترکیبات و متریال خاصی استفاده می شود. برای مثال لنز عینک ایمنی در صنایع مختلف و بر حسب کاربردی که این عینک ها دارند متفاوت است و در رنگ های آبی، قرمز، شفاف، مشکی، نارنجی و زرد تولید می شوند که هر کدام از آن ها کاربرد و ویژگی های خاصی دارد برای مثال از انواع عینک های محافظتی با لنز زرد در محیط های کم نور و مه آلود استفاده می شود، تا پرسنل در هنگام کار دید خوبی داشته باشند. قیمت عینک ایمنی به موازات افزایش مقاومت و ضریب امنیتی این عینک ها افزایش پیدا می کند.

شکل ظاهری و طراحی انواع عینک های محافظتی معمولا به دو صورت ساده یا دسته دار و فنجانی یا گاگل می باشد، که بندهای آن در پشت سر افراد قرار می گیرد. برای خرید انواع عینک ایمنی مناسب و استاندارد در ابتدا باید عوامل تهدید کننده در محیط کار را بررسی نمود، و  عینکی مقاوم در برابر این تهدید های احتمالی انتخاب نمود. پلی کربنات از مقاوم ترین متریال پلیمری است که در برابر ضربه و خراش استحکام کافی رادارد، پلی اورتان، آلومینیوم ، اکریلیک و اپتیکال از دیگر ترکیباتی هستند که در تولید انواع عینک ایمنی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه معتبر اینترنتی رادین ایمن از محبوبترین مراکز فروش انواع عینک ایمنی در طرح ها و برندهای مختلف می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان انواع عینک های محافظتی را با ارزان ترین قیمت و  همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری نمود.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()