در گذشته  برای باز کردن درب ورودی ساختمان ها از نیروی انسانی استفاده میشد اما امروزه و البته بهتر است بگوییم سالیان زیادی است که از آیفون تصویری بدین منظور کمک گرفته میشود و میتواند درب را آن هم با امنیت کامل برای ساکنین باز کرده بدون اینکه فرد نا آشنا و غریبه ای بتواند به داخل ساختمان راه یابد. آیفون های تصویری سالهاست که جایگزین خوبی برای آیفون های قدیمی و صوتی شده اند و بر خلاف صوت میتوانند تصویر را آن هم با وضوح بالا بر روی صفحه نمایشگر خود منتقل کنند. اما آیفون تصویری هایی که در کشور ما بفروش میرسند به دو نوع آیفون های ایرانی و خارجی تقسیم بندی میشوند که هر یک نیز از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و عواملی نیز وجود دارند که در قیمت آنها تاثیر بسزایی دارند. در قیمت خرید و فروش آیفون تصویری باکیفیت اولین عاملی که تاثیر گذاری بسیار زیادی دارد برند آیفون میباشد. آیفون های تصویری های زیادی در برندهای گوناگون بفروش میرسند که نوع وارداتی این آیفون ها از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار است که این اختلاف قیمت نیز کاملا طبیعی میباشد زیرا این دسته از آیفون ها ارزبری بیشتری برای واردات داشته اند و قیمت آنها نیز با توجه به این موضوع افزایش یافته است. نوسانات ارزی میتوانند قیمت آیفون تصویری را تحت تاثیر قرار دهند و در صورتیکه قیمت ارز بالاتر رود در نتیجه قیمت آیفون تصویری نیز افزایش خواهد یافت.

امکانات آیفون از عوامل مهم در قیمت آیفون تصویری

یکی از عواملی که میتواند قیمت آیفون تصویری را دستخوش تغییرات زیادی کند امکاناتی است که برای آیفون در نظر گرفته میشود و هر چه این امکانات بیشتر شود در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. بطور مثال آیفون تصویری هایی که به صفحه نمایشگر رنگی و بزرگ مجهز شده اند میتوانند در قیمت آیفون تصویری  نقش زیادی داشته باشد و قیمت را افزایش  دهند. همچنین امکاناتی نظیر تماس های داخلی، ضبط تصویر، اتصال آیفون به دوربین مداربسته و دیگر امکانات میتوانند قیمت آیفون را تحت تاثیر زیادی قرار داده و بالا ببرند.

کمیاب بودن برخی مدل ها از عوامل موثر قیمت آیفون تصویری

یکی از عواملی که میتواند در قیمت آیفون تصویری‌ تاثیر بسیار زیادی داشته باشد کمیاب شدن برخی از مدل های آیفون تصویری میباشد. برخی از مدل های آیفون تصویری بخصوص مدل های خارجی وجد دارند که در برخی از بازه های زمانی کمیاب و یا نایاب میشوند که این نایاب شدن میتواند در قیمت آنها تاثیر زیادی داشته باشد. شرکت های تولید کننده آیفون خارجی به دلیل اینکه همواره با رشد تکنولوژی محصولات جدیدی را به بازار معرفی میکنند به همین دلیل برخی از محصولات آنها نایاب میشود که این موضوع میتواند قیمت آیفون را دستخوش تغییر قرار داده و افزایش دهد.

تقاضای بالا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری

شرکت هایی که در زمینه تولید آیفون تصویری فعالیت میکنند برخی از محصولات خود را بصورت خاص و منحصر بفرد تولید و روانه بازار میکنند که این محصولات از تقاضای بالایی برای خرید برخوردار هستند و به همین دلیل نیز قیمت آنها تحت تاثیر این محبوبیت و تقاضای بالا برای خرید افزایش خواهد یافت. هر چه تقاضا برای این محصولات افزایش یابد در نتیجه شرکت تولید کننده قیمت تمام شده این محصول  را برای مشتری افزایش خواهد داد.برای خرید از مرکز فروش آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید آیفون تصویری با بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان فروشگاه آکام سازه یکی از فروشگاه های فعال در زمینه فروش و عرضه آیفون تصویری در بهترین برندهای روز دنیا تماس حاصل نموده و در هزینه های خود برای خرید و راه اندازی آیفون صرفه جویی به عمل آورید. این فروشگاه همچنین تمامی کشور را برای فروش محصولات خود تحت پوشش در آورده که میتوانید از هر شهر کشور خرید خود را انجام دهید.

 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()