کاغذ دیواری ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند که اگر در انتخاب آن ها دقت شود می تواند موجب زیبایی هر چه بیشتر محیط گردد. با استفاده از این وسیله می توان عیب های دیوار ها را پوشاند . برای این که بتوانید کاغذ های دیواری با کیفیتی را تهیه کنید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. همین طور می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید. انواع طرح های معمولی و سه بعدی از کاغذ دیواری ها در بازار وجود دارد که هر یک اگر در جای مناسب خود به کار رود می تواند جذاب جلوه دهد. برای خرید انواع کاغذ دیواری زیبا به سایت مراجعه کنید. 

انواع کاغذ دیواری ها

کاغذ دیواری کاغذی : این کاغذ دیواری ها یکی از انواعی هستند که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اند. برای نصب کاغذ های دیواری کاغذی از چسب های مخصوصی استفاده می شود. این مدل از دوام کمی برخوردار است و با خراش های جزئی احتمال پاره شدن دارند. از طرفی این وسیله دارای قابلیت شستشو نبوده بنابراین با رطوبت دچار خرابی می گردد. اگر از این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می کنید باید دقت بسیار بالایی داشته باشید و به آن ضربه وارد نکنید تا بتواند چند سال دوام داشته باشد. یکی از مزیت هایی که این نوع کاغذ های دیواری دارند قیمت ارزان آن ها در برابر انواع دیگر این وسیله است.

کاغذ دیواری پی وی سی: کیفیت این نوع از کاغذ های دیواری بسیار بالا بوده و دوام و ماندگاری خیلی خوبی هم دارند. این نوع دارای قابلت شستشو بوده و می تواند چندین سال ماندگاری داشته باشد. یکی از مزیت هایی که کاغذ های دیواری پی وی سی دارند ضد خش بودن آن هاست که بدین ترتیب به سختی خش برمی دارد و به همین دلیل احتمال پاره شدن آن کم می باشد.

کاغذ دیواری نانو: کاغذ های دیواری نانو از جدید ترین انواع کاغذ دیواری ها می باشد. مدت زیادی از عرضه ی این محصول نگذشته است. در ساخت این نوع از کاغذ های دیواری از تکنولوژی جدیدی استفاده می شود. کیفیت این وسیله بسیار بالا بوده و دارای سبک های جدیدی می باشند. از مزایای این کاغذ های دیواری پاره نشدن ، دوده برنداشتن و ضدخش بودن می باشد .

کاغذ دیواری مخملی: کاغذ دیواری مخملی از انواع زیبای کاغذ های دیواری می باشد. نقش این کاغذ های دیواری به صورت مخملی بوده و در جنس های پلاستیک و پارچه می باشد. این نوع از کاغذ های دیواری دارای طرفداران بسیاری می باشند و به دلیل زیبایی بسیار این وسیله آن را انتخاب می کنند. این نوع از کاغذ های دیواری از نظر هزینه ای مقداری گران می باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی: این نوع از کاغذ های دیواری جدید بوده و دارای زیبایی بسیاری می باشد. مزیت این کاغذ دیواری ها در طرح های آن می باشد. در این نوع طرح ها حالت سه بعدی داشته و به صورت زنده به نظر می آید. این کاغذ های دیواری دارای طرفداران بسیاری می باشد. امروزه در بازار انواع مختلفی از طرح های این کاغذ دیواری ها به فروش می رسد. برای خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

کاغذ دیواری الیاف طبیعی: این نوع از کاغذ های دیواری از چوب ساخته می شوند و ساخت پیچیده ای دارند که دارای قیمت بالایی هم می باشند. این کاغذ های دیواری طرفداران بسیاری دارند. همین طور این کاغذ های دیواری دارای قابلیت شستشو می باشند.

فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های فروش انواع کاغذ دیواری می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را جلب نماید. کیفیت بالا و قیمت مناسب از مشخصه های محصولات این مرکز می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()