ویدئو پروژکتور از دستگاه های کاربردی است که از فناوری روز دنیا در ساخت این دستگاه استفاده شده است. در ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور از پیشرفته ترین قابلیت ها و آپشن ها استفاده می شود که برای نمایش تصاویر، فیلم و بازی در منزل، میهمانی ها و همچنین محیط های آموزشی استفاده می شود. امروزه می توان سینمای خانگی را با استفاده از دستگاه های ویدئو پروژکتور تجربه نمود. در این مقاله قصد معرفی این دستگاه و قابلیت های آن را داریم. سیستم پخش تصویر با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته، قادر به نمایش تصاویر سه بعدی با کیفیت فول اچ دی می باشند. در واقع از این دستگاه به عنوان دوربین معکوس نیز یاد می شود چون مبتنی بر لنز و لامپ می باشد. چرا که بجای دریافت نور، نور را از طریق لنز به بیرون منعکس می کند و این چنین بستر بزرگنمایی تصاویر را محیا می سازد. برای خرید از نمایندگی فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

کاربرد ویدئو پروژکتور

کاربرد ویدئو پروژکتور دارای طیف گسترده ای می باشد و می توان در مکان های مختلف برای نمایش تصاویر از آنها استفاده نمود. با گذشت زمان و رشد فناوری دیجیتال، شاهد فروش نسخه های پیشرفته ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب می باشیم. کاربرد دستگاه های پروژکتور، علاوه بر مؤسسات آموزشی، می توان در محیط منزل و یا اداره نیز مورد استفاده قرار داد. در حال حاضر در طراحی این دستگاه ها، پورت های مختلف دستگاه های دیجیتالی را قرار داده اند تا کارایی آن بسط دهند. دستگاه های دیتا پروژکتور مجهز به پورت های اچ دی ام آی، پورت آدیو، پورت یو اس بی، S-Video و ورودی های میکروفن و اسپیکر می باشند که در نتیجۀ آن امکان اتصال به کامپیوتر، دستگاه های مبدل دیجیتالی، کنسول های بازی، دوربین های فیلمبرداری و غیره را فراهم می نماید. بنابراین کاربرد گسترده ای در مکان های مختلف خواهد داشت.

خرید انواع ویدئو پروژکتور

خرید انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های بروز برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. امروزه می توانید مینی ویدئو پروژکتور جیبی، انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار، ویدئو پروژکتور قابل حمل را با قیمت ارزان خریداری نمائید. در ابتدا ساختار ظاهری این دستگاه سنگین و بزرگ طراحی می شد ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، فناوری ساخت این دستگاه ارتقاء پیدا کرد و روز بروز شاهد فروش دیتا پروژکتورهایی با ابعاد کوچک تر و وزن سبک تر بوده ایم. در نتیجۀ آن شاهد رشد روز افزون کاربرد ویدئو پروژکتور در کلیه سالن های همایش، کنفرانس، مراکز آموزشی دولتی و خصوصی، مراکز تجاری، هتل، برخی از رستوران ها و غیره می باشیم. برای خرید ویدئو پروژکتور PS4 به سایت مراجعه نمایید. 

فروش ویدئو پروژکتور پرتابل

فروش ویدئو پروژکتور پرتابل، موجب سهولت جابجایی این دستگاه شده است. در نتیجه به راحتی می توان داخل کیفی قرار داد و در محیط های مختلفی چون میهمانی، منزل، محیط های اداری و مسافرت از مزایای این دستگاه بهره برد. هنگام خرید این دستگاه، باید توجه داشته باشید که ارقام کنتراست، وضوح تصویر، شدت روشنایی، نسبت تصویر، سایز نمایشگر، فاصله دستگاه تا پرده نمایش، میزان کیفیت رزولوشن نمایشگر و طول عمر لامپ دیتا پرژکتور به چه میزان می باشد. تا بتوانید خرید درستی داشته باشید.

قیمت خرید دستگاه ویدئو پروژکتور

همانطور که پیش از این مطرح شد، قیمت خرید دستگاه ویدئو پروژکتور  به آپشن هایی که ذکر شد، بستگی دارد. بنابراین هر چه سطح شفافیت، کنتراست و عمر لامپ بیشتر باشد بر روی قیمت خرید دستگاه بسیار مؤثر می باشد. در دنیای امروز با توجه به تعدد مدل های این دستگاه، امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از ابتدای فعالیت مجموعه، از پیشگامان سازندۀ ویدئو پروژکتور با پیشرفته ترین فناوری می باشند و زمینۀ خرید اینترنتی این دستگاه ها را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()