ویدئو پروژکتور جزء یکی از دستگاه های کاربردی محسوب می شود که در صنعت نمایش تصاویر تحول چشمگیری ایجاد نموده است. لازم به ذکر است که کاربرد این دستگاه برای بزرگنمایی تصاویر می باشد. با ارتقاء امکانات این دستگاه، امکان خرید و فروش ویدئو پروژکتور در مدل های پیشرفته برای عموم مردم فراهم شده است. سال های ابتدایی تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور، تنها افراد خاصی قادر به خرید این دستگاه بودند و در مؤسسات آموزشی و سالن های کنفرانس خاص و لاکچری مورد استفاده قرار گرفته می شود. امّا با گذشت زمان، برای ساخت این دستگاه ها از فناوری پیشرفته کمک گرفته شد و در نتیجۀ آن شاهد کوچکتر و سبک تر شدن دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشیم. همچنین به دلیل تعدد شرکت های تولید کنندۀ این دستگاه در جهان، باعث تنوع مدل و همچنین کاهش قیمت خرید آنها شده است. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور های پیشرفته به سایت مراجعه کنید.

قابلیت های ویدئو پروژکتور

قابلیت های ویدئو پروژکتور نسبت به مدل های اولیه ارتقاء پیدا کرده است. نسخه های جدید دیتا پروژکتور به پورت های بیشتری مجهز می باشند که می توان به پورت های HDMI، S-Video، USB،  Audio، VGA و غیره اشاره نمود. همچنین دارای درگاه های ورودی میکروفن و بلندگو نیز می باشند. بنابراین امکان اتصال به جدیدترین دستگاه های دیجیتالی چون کامپیوتر، انواع کنسول بازی، دستگاه های پخش کننده ویدئو، دوربین های فیلمبرداری و همچنین دستگاه های مبدل دیجیتال را برای کاربران محیا می نماید. علاوه بر این امکانات، برخی از مدل های این دستگاه دارای قابلیت اتصال به دستگاه های دیجیتال از طریق امواج WiFi را دارند. خرید نسخه های پیشرفته ویدئو پروژکتور در سطح کشور گسترش یافته است که در نتیجۀ آن کاربرد این دستگاه را می توان در مکان های مختلف و برای اهداف گوناگون مشاهده نمود. در ادامه مقاله به کاربردهای این دستگاه اشاره می نمائیم.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به ویدئو پروژکتورهای ثابت محبوبیت بیشتری میان مصرف کنندگان دارد. استفاده از قطعات الکترونیکی پیشرفته موجب صرفه جویی اقتصادی و همچنین کامپکت شدن این دستگاه ها شده است و شاهد فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور جیبی می باشیم که دارای ابعاد کوچک با وزن سبک تر می باشند. به همین دلیل با این عنوان شناخته می شوند. امروزه استفاده از دستگاه های بروز دیجیتالی در بخش آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در نتیجه افرادی که که در مکان های مختلف، ضرورت استفاده از این دستگاه را احساس می کنند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند و این دستگاه را همیشه همراه خود داشته باشند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار، به شما این اجازه را می دهد که با استفاده از فناوری WiFi بتوانید با دیگر دستگاه های دیجیتال که مجهز به این فناوری می باشند، بدون استفاده از کابل، ارتباط برقرار نمائید. در نتیجه بسیار مقرون به صرفه و در عین حال محل قرارگیری دستگاه بسیار منعطف خواهد بود. به همین جهت، امروزه خرید این مدل پروجکشن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود.برای اطلاع از فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور نی زا  از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور به آپشن های دستگاه و همچنین برند، ابعاد و وزن آن نیز وابسته می باشد. با تعدد مدل های پیشرفتۀ این دستگاه در بازار، شاهد کاهش قیمت آن بوده ایم. به همین دلیل شرکت های سازندۀ داخلی دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور، امکان خرید این دستگاه را با قیمت ارزان به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش بوجود آورده اند. در ضمن امکان خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور ساخت ایران نیز برای علاقه مندان این دستگاه فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، از جمله شرکت های سازندۀ معتبر دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران می باشد و مفتخر است که جدیدترین نسخه های این دستگاه را با قیمت ارزان به بازار داخل عرضه نموده است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()