پژو 206 که در 6 تیپ متفاوت در کشور تولید می شود در بین جوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل کیفیت بالای ساخت پس از گذشت دو دهه از تولید آن همواره از فروش نسبتا بالایی برخوردار است. بطوریکه حتی برخی از علاقه‌مندان این خودرو برای تهیه آن از طرح های ویژه خرید 206 اقساطی که توسط برخی از نمایندگی های رسمی ایران خودرو ارائه شده است، استفاده می کنند. 206 از محبوب ترین خودرو های تولید کشور فرانسه و کمپانی سیتروئن می باشد که در میان تمام محصولات آن بالاترین فروش را داشته است و به دلیل آمار بالای تقاضای این خودرو در سراسر دنیا، خطوط تولید آن در کشور هایی از جمله آرژانتین، برزیل، شیلی، انگاستان، مالزی، اندونزی، چین و ایران راه اندازی شد. قیمت خودرو 206 و دیگر خودرو های مونتاژی داخل کشور با نوسانات بازار ارز و تحریم هایی که به این بازار ها تحمیل شده است، به طور غیر قابل تصوری بالا رفت و امکان خرید نقدی آن برای علاقه مندان این خودرو سواری بسیار دشوار شد. عرضه 206 اقساطی با بهترین تسهیلات و مناسب ترین قیمت که از سوی کمپانی تولید کننده آن و نمایندگی های آن مطرح شد، توانست به این بازار آشفته سر و سامان دهد و موانع پیش روی خریداران را برای رسیدن به این خودرو برطرف نماید. قیمت خرید 206 اقساطی بسته به مدل و تیپ آن متفاوت است. این خودرو را از نظر مدل و طراحی می‌توانید در سه دسته هاچ بک، صندوق دار و پژو 207 قرار می دهند که از نظر قیمت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. برای اطلاع از شرایط فروش 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد این خودرو در 6 تیپ مختلف تولید می شود، که هر کدام از آنها نسبت به دیگری آپشن ها و مزایای غیر قابل انکاری دارد و این موضوع زمینه ساز اختلاف قیمت این مدل ها شده است. برای مثال قیمت پژو 206 اقساطی تیپ 6 به دلیل تمام اتوماتیک بودن آن به مراتب بالاتر از تیپ های دیگر می باشد. از ویژگی های بارز پژو 206 می توان شتاب بالا، قیمت مناسب، استحکام بدنه، کنترل ساده و ضریب ایمنی بسیار بالا را نام برد. علاوه بر مشخصات فنی در این خودرو ها شکل ظاهری داخل کابین و طرح خارجی آن نیز در تیپ های مختلف، متفاوت می باشد. از مهمترین دلایل استقبال گسترده از فروش 206 اقساطی می توان به زمان تحویل فوری آن اشاره نمود، این خودرو ها در بازه یک روز کاری و پس از پرداخت اولین پیش پرداخت، به دست خریداراران می‌رسد. تنظیم سند و تمام مراحل اداری این خودرو ها در این طرح با سرعت بسیار زیادی انجام می شود که رضایت خریدارن را به همراه داشته است. تمامی خریداران تمایل دارند در زمان باز پرداخت اقساط خودروی خود، از آن استفاده کنند و تا حد بسیار زیادی هزینه های رفت و آمد شهری و بین شهری خود را کاهش دهند، زیرا زمان تحویل اقساط ممکن است بسته به قیمت خرید 206 اقساطی بین 24 الی 36 ماه طول بکشد و در این زمان استفاده از خودرو یک امتیاز طلایی می باشد. برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

در میان صدها شعبه نمایندگی رسمی فروش 206 اقساطی انتخاب بهترین آن کار ساده ای نمی باشد، اما با کمی تحقیق و مطالعه شرایط و تسهیلات واگذاری هر کدام از آنها و همین طور میزان رضایت مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده می توان بهترین و متعهد‌ترین آنها را انتخاب نمود. نمایندگی رسمی سایا خودرو از معتبر ترین مراکز عرضه 206 اقساطی با مناسب ترین تسهیلات و ارزان ترین قیمت می باشد که با شرایطی نظیر تنظیم فوری سند، تحویل آنی و امکان تعویض خودرو در حین پرداخت اقساط‌، توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید و بالاترین آمار فروش 206 اقساطی را از آن خود نماید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()