لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470شامل قطعات یدکی متعددی می باشد که از قرار گیری در کنار یکدیگر سیستم برق رسانی لودر را انجام می دهند. لودر از جمله ماشین آلات سنگین محسوب می شود که در پروژه های راهسازی و ساختمان بسیار زیاد مورد استفاده قرار رگفته می شوند. با استفاده از ماشین لودر می توان حجم زیادی خاک، نخاله، سنگ و مصالح ساختمانی را جابجا نمود. در نتیجه از مزایای آن استفاده می شود. تولید کنندگان ماشین لودر را در دو مدل لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی ساخته اند تا قابلیت استفاده از آنها بر روی تمام سطوح امکان پذیر باشد. به عنوان مثال از لودر چرخ زنجیری می توانید برای سطوح خاکی و ناهموار استفاده نمائید و این در حالی است که لودر چرخ لاستیکی بهتر است که بر روی سطوح مسطح به کار برده شود و لودر کوماتسو  wa470نیز چرخ لاستیکی می باشد. در واقع این لودر در برخی از موارد بر روی سطوح خاکی نرم و یا گلی نیز می توان از آن استفاده نمود که اصطحکاک کمتری نسبت به سطح زمین خواهد داشت. خرید و فروش انواع لوازم برقى لودر کوماتسو wa470  به دلیل فرسودگی قطعات برقی لودر، صورت می گیرد.

خرید لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470

خرید لوازم برقى لودر کوماتسو wa470  اورجینال به شما کمک می کند تا قطعاتی که شکسته و فرسوده شده اند را با قطعات نو جایگزین نمائید. همانطور که می دانید به دلیل ساختار و هدف طراحی این نوع ماشین آلات سنگین، با گذشت زمان و یا وارد کردن فشار بیش از اندازه به قطعات یدکی لودر، آنها فرسوده و یا دچار شکستگی گردند. به همین جهت در کنار فروش ماشین لودر، قطعات یدکی برقی، موتوری، چرخی و غیره آن نیز عرضه می شوند. سنسور موتور، سنسور پمپ انژکتور مکانیکی ، سنسور پمپ گازوئیلی، دیسپلی لودر ، بوبین برقی پمپ هیدرولیک، بوبین رگلاتور پمپ هیدرولیک لودر، بوبین برقی لودر، پنل کولر، کمپرسور کولر و ... از جمله برخی از لوازم یدکی برقی لودر کوماتسو می باشد که عرضه می شوند. توجه داشته باشید که در صورت حتی آسیب دیدگی کوچک قطعات، نیاز است که نسبت به آنها رسیدگی شود و از قطعات یدکی اصل استفاده گردد. قدرت موتور لودر کوماتسو  wa470برابر با 273 اسب بخار می باشد که در نتیجۀ آن نیاز به سیستم برق رسانی قدرتمند دارد. مخزن سوخت این مدل ظرفیتی معادل با 400 لیتر و مخزن روغن هیدرولیک برابر 155 لیتر می باشد. ضمن آنکه حداکثر ارتفاع تخلیه توسط این مدل لودر برابر با 3185 میلی متر و دارای حداکثر ارتفاع بارگیری معادل با 5895 میلی متر می باشد.

قیمت لوازم برقى لودر کوماتسو wa470

قیمت قطعات برقى لودر کوماتسو wa470 اصل متناسب با نوع قطعه مشخص می گردد. چون قطعات یدکی لودر ممکن است شامل قطعات فلزی و یا پلاستیکی، کوچک و یا بزرگ می باشند. لودرهای چرخ لاستیکی معمولاً برای مکان هایی به کار برده می شوند که نیاز به سرعت بیشتری دارند تا حجم بالایی از خاک را جابجا نمایند. به عنوان مثال برای عملیات های راهسازی جاده که دارای سطوح خاک یکدست دارند، استفاده از لودرهای چرخ لاستیکی بسیار عالی می باشد و راندمان کاری را بهبود می بخشد. با مراجعه به شرکت های معتبر پخش قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، می توانید با قیمت ارزان و مناسب، قطعات و لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470 اورجینال را خریداری نمائید. در نتیجه می توانید از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نمائید چون دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

شرکت کوماتسو پارت، از آغاز فعالیت خود در زمینۀ فروش لوازم برقى لودر کوماتسو wa470 و دیگر مدل های ماشین آلات سنگین کوماتسو را با کیفیت اورجینال و قیمت ارزان به فروش می رساند.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()