لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون نقش تعیین کننده ای در عملکرد ماشین لودر دارد. بیل مکانیکی به دلیل طراحی خاصی که دارد، دارای کاربرد ویژه ای می باشد. طراحی ظاهری بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی است که دارا بازوی مفصلی به همراه باکت و کابین گردان در بخش بالای آن می باشد. لازم به ذکر است که در جهت سهولت در استفاده از این دستگاه در مکان های مختلف، به صورت بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و یا چرخ زنجیری طراحی شده اند. در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220  نسبت به دیگر برندها عرضه می شود. به دلیل استفاده از قطعات فنی قدرتمند در طراحی این ماشین، می توان حجم باری معادل با 22840 کیلوگرم را با استفاده از یک باکت جابجه نماید. همچنین با طراحی 6 سیلندر دارای قدرت موتوری معادل با 168 اسب بخار می باشد، که در نوبۀ خود بسیار کارآمد و قدرتمند عمل می کند

فروش لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220

فروش لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو  pc220 به شما کمک می کند که در صورت شکسته شدن هر کدام از قطعات لوازم موتوری، امکان تهیه و خریداری قطعات را با قیمت ارزان داشته باشید. با توجه به تحریم های اقتصادی که در کشور حاکم می باشد، امکان واردات لوازم موتوری بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای خارجی، به راحتی فراهم نمی باشد. به همین دلیل برخی از شرکت ها توانایی واردات قطعات لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو  pc220 اورجینال به داخل کشور می باشند. البته لازم به ذکر است که برای خرید لوازم موتوری ماشین آلات سنگین، باید به فروشگاه و شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه نمائید که قطعاتی که به فروش می رسانند، از نظر کیفیت اصل بودن قابل پیگیری باشند. برای اطلاع از قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از طریق لینک اقدام نمایید.

از جمله مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو pc220، می توان به ابعاد طول، عرض و ارتفاع  9960*2980*3295 اشاره نمود. همچنین دارای قابلیت دسترسی افقی 10180 میلی متر، حداکثر عمق حفاری 6920 میلی متر، حداکثر ارتفاع حفاری 10000 میلی متر و حداکثر ارتفاع تخلیه 7035 میلی متر می باشد. در ضمن این مدل بیل مکانیکی مجهز به مخزن سوخت 400 لیتر و مخزن روغن هیدرولیک 143 لیتر می باشد.

خرید اینترنتی لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220

خرید اینترنتی لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220 برای متقاضیان این قطعات یدکی فراهم می باشد. با گسترش روز افزون صفحات اینترنتی، امکان سفارش و ثبت خرید اینترنتی برای لوازم موتوری بیل مکانیکی کوماتسو فراهم می باشد و می توانید از طریق ارسال پیام و شماره های تماس، با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنید. البته نسبت به صفحات اینترنتی تقلبی نیز توجه داشته باشید. پیش از خرید و سفارش اینترنتی لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220  اصل، از کیفیت قطعات و اعتبار شرکت اطمینان حاصل نمائید. استفاده از چکش هیدرولیکی بجای باکت، از ماشین سنگین بیل مکانیکی کوماتسو برای حفاری و لایروبی به کار برده می شود.

سیت سوپاپ موتور، گاید سوپاپ موتور، یاتاقان ثابت و متحرک، پمپ های هیدرولیکی، پمپ مادر، پمپ هیدرولیکی پروانه ای، کاسه نمد سر و ته میلنگ، پروانه موتور بیل مکانیکی، واشر کامل، ترموستات، توربو، فنر سوپاپ، صفحه گیربکس، پمپ فرمان اصل، سیل کیت پمپ حرکتی و .... از جمله انواع قطعات و لوازم موتوری است که در طراحی بيل مکانيکى کوماتسو  pc220مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220بر اساس نوع و جنس قطعه مشخص می گردد. برای آگاهی از قیمت خرید لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو pc220، می توانید به واحد فروش تماس حاصل نمائید.

شرکت کوماتسو پارت با سابقۀ چند ساله در زمینۀ عرضۀ ماشین آلات سنگین راهسازی، امکان خرید لوازم موتورى بيل مکانيکى کوماتسو و سایر برندها را نیز برای متقاضیان فراهم نموده است.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()