باز و بستن درب ها یکی از مشکلات بزرگ برای افراد بوده و ما باید پس از هر ورود و خروج از پارکینگ درب را ببندیم که این امر گاها فراموش شده و مشکلات فراوانی را به بار آورده است. با پیشرفت تکنولوژی درب ها اتوماتیک شدند و به راحتی بدون دخالت دست باز و بسته می شوند. برای این که بتوان درب ها را به صورت اتوماتیک دراورد باید از جک های برقی استفاده نمود. جک پارکینگ یا جک برقی با اتصال بر روی درب های پارکینگی به درب قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک را می دهد. برای این که بتوانید این جک پارکینگی را داشته باشید باید از فروشگاه های عرضه کننده خدمات خرید و نصب آن را بخواهید. انواع جک پارکینگ جود دارد که هر یک برای درب های مختلف کاربرد دارد. هر جک بر روی یک لنگه درب قرار می گیرد. ینی اگر شما بخواهید یک درب را به صورت اتوماتیک درآورید باید از یک جک استفاده کنید و اگر بخواهید هر دو درب اتوماتیک وار باز و بسته شود باید از دو جک استفاده کنید.برای اطلاع از فروش انواع جک پارکینگ به سایت مراجعه کنید. 

انواع جک پارکینگ

جک های پارکینگ در انواع الکترومکانیکی ، هیدرولیکی وجود دارد

جک پارکینگ الکترومکانیکی: از این نوع جک ها می توان برای درب های سبک استفاده کرد. این درب ها از قیمت کمتری نسبت به جک های دیگر برخوردار است و برای مکان های کم تردد مانند ساختمان های مسکونی مناسب می باشد. این جک ها اگر به درستی استفاده شوند می توانند سال ها دوام داشته باشند.

جک پارکینگ هیدرولیکی: برای درب های سنگین نیاز به جک پارکینگ مقاوم و قدرتمند داریم بنابراین برای این نوع از درب ها از جک پارکینگی هیدرولیکی استفاده می شود. همچنین از این جک ها برای مکان های پر تردد استفاده می شود. در کنار این درب ها برای امنیت بیشتر از قفل های برقی استفاده می کنند. کارکرد این درب ها به وسیله ی هوا و روغن می باشد. این نوع از جک ها در حالت یکسان طول عمر عمر بیشتری را مقابل جک های الکترمکانیکی دارند.

جک های برقی بسیار پیشرفته بوده و در زمان هایی که جسم یا شخصی در چارچوب درب باشد از برخورد با آن جلوگیری می کند. چشمی های موجود در جک پارکینگ بسیار حساس بوده و می تواند تقریبا بدون خطا باشند. تنها عیب این جک های پارکینگی این است که در زمان قطعی برق کار نمی کنند و باید با دست باز و بسته شوند. برای خرید انواع جک پارکینگ بلانکو  به سایت مراجعه کنید. 

قطعات درب پارکینگ

درب پارکینگ شامل قطعات مختلفی است که از انواع آن می توان مرکز فرمان، چشمی، ریموت کنترل، فلاشر، جک بازویی را نام برد.

انتخاب جک پارکینگ مناسب

شما زمانی که می خواهید جک پارکینگ را خریداری کنید باید در ابتدا به وزن درب توجه نمایید زیرا در صورت بالا بودن وزن درب و استفاده از جک نامناسب نمی توان کارایی مناسب را از جک دید . از موارد دیگری که باید به آن توجه شود، میزان تردد است زیرا برخی از جک های پارکینگی کشش بالایی دارند و برای مکان های پر تردد مناسب هستند. شما برای خرید باید از شرکت فروشنده ی جک پارکینگی تعداد باز و بسته شدن در ساعت جک ها را بپرسید.

برای خرید جک پارکینگ حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید تا جک باکیفیتی را خریداری نمایید. شرکت فنی مهندسی فهام در از شرکت های معتبر در زمینه ی فروش انواع جک پارکینگ می باشد. این شرکت به دلیل پخش مستقیم محصولاتش توانسته انواع جک ها را با قیمت ارزان در اختیار مشتریانش قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()