یکی از مهم ترین وسیله ها در هر ساختمانی کفپوش می باشد که برای انتخاب آن باید بسیار توجه داشته باشید تا نوع مناسبی را انتخاب نمایید. پارکت یکی از وسیله هایی است که در ساختمان ها به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت ها امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است . پارکت ها از چوب فشرده شده تشکیل شده اند. پارکت در نوع معمولی و لمینت موجود است که با توجه به مکان و سلیقه ی خود می توانید خرید پارکت باکیفیت را انجام دهید. پارکت کفپوشی گرم و نرم است یعنی هنگام برخورد با آن دچار آسیب جدی نمی شوید به همین علت برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند نیز مفید می باشد. یکی دیگر از مزایای پارکت ، عایق بودن آن است. بدین ترتیب از ورود و خروج انرژی و صدا جلوگیری می شود. پارکت ها در طرح های چوبی بوده و دارای رنگ بندی می باشند. انواع خارجی و ایرانی پارکت در کشور ما موجود است. از خرید پارکت می توان در منازل ، ادارات و هر مکان دیگر بهره برد.

نصب پارکت

نصب پارکت پیچیده بوده و توسط افراد عادی امکان پذیر نمی باشد. برای این که بتوانید نصب پارکت را به خوبی انجام دهید باید از مرکزی معتبر بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. برای نصب پارکت از چسب مخصوصی استفاده می شود و پارکت به وسیله ی چسب در جای خود قرار می گیرد. پارکت به دلیل سبک بودنش نصب راحت تری دارد. نصب پارکت تخصصی بوده و برای این که باکیفیت باشد و نتیجه ی کار رضایت کننده واقع شود باید توسط نیروی کار حرفه ای انجام گیرد.

در گذشته خرید سرامیک و سنگ بیشتر از خرید پارکت انجام می شد و امروزه نیز کفپوش سرامیک را به صورت گسترده مشاهده می کنیم اما پارکت در سال های اخیر بیشتر رواج پیدا کرده است. یکی از دیگر مزایای پارکت این است که شما با هر نوع دکوراسیون داخلی می توانید آن را اجرا نمایید.

پارکت های لمینت دارای لایه ای به نام لمینت بر روی پارکت است که این لایه پارکت را از ضربه های جزئی و خط و خش در امان نگه می دارد اما باید بدانید که دوام پارکت لمینت در حالت عادی بیشتر از پارکت است اما پارکت به دلیل نداشتن لایه ی لمینت به هنگام خراشیدگی و آسیب دیدگی قابلیت ترمیم دارد و می توان با ترمیم آن را سالم و یکنواخت ساخت اما پارکت های لمینت این گونه نیستند و قابلیت ترمیم ندارند. پارکت قابل تطبیق با هر دکوراسیونی می باشد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. پارکت ها در برند های مختلفی قرار دارند که هر یک کیفیت مختلفی دارد. برای این که بتوانید خرید پارکت را به طور مناسب انجام دهید، می توانید آن را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. همین طور بهتر است از برند های معروف و خوب استفاده نمایید و پارکتی با کیفیت را خریداری نمایید. استفاده از پارکت با کیفیت زمان تعویض آن را بلند مدت می کند زیرا دوام و ماندگاری بالاتری دارند. اما پارکت های ارزان و بی کیفیت در کوتاه مدت دچار تغییرات ظاهری و کیفی خواهند شد که شما باید هزینه ی مجدد را برای آن انجام دهید. برای اطلاع از فروش اینترنتی پارکت لمینت ضد آب از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید پارکت به صورت اینترنتی

با توجه به گستردگی اینترنت ، فروشگاه های فروش پارکت ، برای خود سایت طراحی نموده اند و برای مشتریان امکان خرید پارکت به صورت اینترنتی را فراهم کرده اند. بنابراین مشتریان به وسیله ی اینترنت می توانند محصولات را مشاهده نمایند و محصولات دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند. فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان مطرح پارکت و سایر لوازم دکوراسیون می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()