روند فروش اقساطی خودرو که چندی است از سوی شرکت های اتومبیل سازی و نمایندگی های رسمی آن ها کلید خورده است، در شرایط ویژه اقتصادی کنونی و بالارفتن ناگهانی قیمت خودرو به دلایل مختلف اعم از افزایش نرخ ارز و تحریم های اقتصادی، با استقبال گسترده ای از سوی مردم و علاقه مندان خرید انواع خودروها مواجه شد. زیرا در شرایط فعلی بسیاری از اقشار جامعه توانایی خرید خودرو را از دست داده اند، و یا مجبور به خرید خودروهای قدیمی و ارزان قیمت شده اند، که با روی کار آمدن طرح فروش اقساطی خودرو توانسته اند بار دیگر به رویاهای خود در زمینه خرید خودرو جامه عمل بپوشانند، و شانس خود را برای مالکیت خودروی مورد علاقه شان امتحان کنند.تسهیلات خرید و فروش اقساطی خودرو در شرکت ها و لیزینگ های مختلف متفاوت می باشد، اما معمولا در تمامی آن ها تحویل فوری خودرو یکی از مهمترین مزیت های خرید می باشد، زیرا مشتریان همواره تمایل دارند، خودروی خریداری شده را به سرعت تحویل بگیرند، و هزینه های مسافرت و رفت و آمد خود را کاهش دهند، که این امکان در طرح های پیش فروش خودرو وجود ندارد و تحویل اتومبیل در آن ها غالبا مدت دار می باشد. قیمت فروش اقساطی خودرو در شرکت های لیزینگ مختلف متفاوت می باشد، و همیشه مقداری بالاتر از قیمت نقدی آن در بازار می باشد، که معمولا این افزایش قیمت به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه به این شرکت ها می باشد، انا رند صعودی بازار به نحوی است که در مجموع به نفع مشتریان می باشد.

با رونق گرفتن بازار خرید و فروش اقساطی خودرو شرکت های لیزینگ، هلدینگ ها و نمایندگی های رسمی فروش و عرضه خودرو برای گرفتن امتیاز بیشتر از این بازار همواره با ارائه تسهیلات بهتر و ساده تر برای خرید اقساطی خودرو در تلاش هستند، تا توجه مشتریان را به خود معطوف کرده  و سهم بیشتری از این بازار را از آن خود نمایند. ارائه تسهیلاتی نظیر فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت، کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری خودرو از جمله امتیازهای مشترک در بین تمام شرکت های عرضه کننده خودروهای داخلی و خارجی می باشد، که رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرده است، و روز به روز به فروش این محصولات رونق بیشتری می دهد. تمامی شرکت های معتبر خودروسازی مانند ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن و غیره با عرضه تمام محصولات خود به صورت اقساطی در شعب نمایندگی خود این امکان را به متقاضیان داده اند تا خودروی دلخواه خود را در هر نوع و مدلی به صورت اقساطی خریداری نمایند. متقاضیان خرید اقساطی خودرو در ایتدا باید از اعتبار و رسمیت شرکت لیزینگ فروش اقساطی خودرو اطمینان حاصل کنند، و پس از بررسی تسهیلات ارائه شده و نحوه ی واگذاری خودروها بهترین شرکت لیزینگ خودر را انتخاب نمایند، تا در هنگام باز پرداخت اقساط خود با مشکل مواجه نشوند. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

از معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت می توان به شرکت مبین خودرو اشاره کرد، که سالهاست با عرضه و فروش قسطی انواع خودروهای داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. تحویل یک ساعته خودرو با کمترین میزان پیش پرداخت و بدون ضامن از مزایای خرید و فروش اقساطی خودرو از این مرکز معتبر می باشدو تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک یک امتیاز ویژه برای خریداران محسوب می شود تا به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند، زیرا در این شرایط بانک طرف قرارداد آن ها می باشد. صنایع خودروسازی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن از جمله صنایع خودروسازی معتبری هستند که امتیاز نمایندگی خود را به این شرکت اعطاء کرده اند. از شرایط پرداخت قسط ها در لیزینگ معتبر مبین خودرو می توان به دوره پرداخت اقساط که در حدود 24 الی 48 ماه بسته به میزان مبلغ پیش پرداخت و توانایی پرداخت اقساط مشتریان توسط کارشناسان این مرکز تعیین می شود اشاره کرد، که شرایط فروش اقساطی خودرو را برای متقاضیان بسیار ساده کرده است.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 432
نمایش همه
علاقه مندی ها ()