تختخواب ها از مهمترین ابزارهایی هستند، که در صورت انتخاب صحیح نیمی از آرامش و آسایش افراد را در زندگی برطرف می کنند، از آنجایی که بشر یک سوم از عمر خود را در بستر خواب به سر می برد، خرید تخت یک نفره مناسب و استاندارد با فیزیک و ارگونومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. احساس شادابی، نشاط و عملکرد و رادندمان بالا در کار و زندگی از مهمترین مزیت های داشتن یک خواب مناسب و کافی می باشد، که بتواند خستگی ها را از بدن افراد دور نماید و آرامش خیال و سلامتی او را تضمین کند، به همین دلیل است که خرید تخت یک نفره مناسب در شمار مهمترین انتخاب های افراد برای خرید تجهیزات مورد نیاز و اولیه زندگی می باشد. قیمت خرید تخت های یک نفره به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، اما می توان گفت تخت یک نفره از ارزان ترین تخت های تولیدی می باشد، که طرفداران بسیار در گروه های سنی نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان دارد. تنوع تولیدات در این زمینه بسیار بالاست به طوریکه می توان متناسب با هر سلیقه ای یک تختخواب مناسب و ایده آل خریداری کرد، این تخت ها را می توان در انواع تاشو سفارش داد، تا فضای کمتری را به خود اختصاص دهند، و فضای داخلی اتاق خواب را بهینه سازی نمود. MDF، چوب، فلز، نئوپان و غیره از جمله متریالی هستند که در ساخت و تولید انواع تخت یک نفره مورد استفاده قرار می گیرد، که هر کدام از آن ها دارای مشخصات فیزیکی منحصر به فردی می باشد، برای مثال قیمت خرید تخت یک نفره چوبی با کنده کاری های تزئینی بسیار گران تر از انواع تخت های فلزی می باشد، این تخت ها دارای دوام بسیار مناسبی هستند و در صورت استفاده صحیح تا سالهای سال همراه مشتریان خواهند ماند، بدون اینکه در کیفیت و راحتی آن ها اختلالی به وجود بیاید.

خرید انواع تخت یک نفره

توجه به ارتفاع تخت و همین طور  حداکثر توان قابل تحمل آن از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام خرید تخت یک نفره مناسب مورد بررسی قرار داد، تا علاوه بر افزایش دوام و طول عمر این تخت ها، در هنگام استفاده از آن ها نیز احساس آرامش و نشاط نمود، زیرا فعالیت هایی مانند برخاستن و نشستن در صورتی که ارتفاع تخت خریدارای با بدن افراد هماهنگ نباشد، انرژی بسیار زیادی را از افراد می گیرد، و برای سالمندان و بیماران مناسب نمی باشد. تمامی اجزاء و وسایل موجود در منزل از نظر سبک طراحی و رنگ باید بایکدیگر هماهنگ باشند، برای مثال می توان برای طراحی داخلی اتاق خواب در هنگام خرید تخت یک نفره ملزوماتی که همراه با آن می باشد را مانند دراور، میز تحریر، کتابخانه و کمد را هم خریداری نمود. طبق استاندارد هایی که برای انواع تختخواب ها در نظر گرفته شده است، انواع تخت ها باید دارای ارتفاعی در حدود 35 تا 40 سانتی متر باشند، عرض تخت باید استاندارد باشد، سبک و قابل جابجایی باشد،تخت های فلزی و فرفورژه نباید دارای لبه های تیز و برنده باشند، و تخت های چوبی نیز نباید با استفاده از وغن جلاداده شوند، بنابراین با توجه به موارد فوق می توان در هنگام خرید تخت یک نفره بهترین انتخاب را داشت، و دچار سردرگمی نشد.  فروش تخت یک نفره همواره در شمار پر رونق ترین منسوجات چوبی بوده است، که برای تمامی سنین مناسب می باشد.

فروشگاه آنلاین بهسازان چوب از معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع تخت خواب با ارزان ترین قیمت، بهترین طراحی و بالاترین کیفیت می باشد، که با بیش از 15 سال فعالیت مستمر در این صنعت توانسته اعتبار بسیار زیادی کسب نماید، و رضایت مشتریانش را در سراسر کشور جلب نماید. متقاضیان خرید انواع تخت یک نفره باکیفیت می توانند به سایت بهسازان چوب مراجعه نماید، و پس از مشاهده محصولات آن نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند، ارسال فوری، تضمین کیفیت و قیمت مناسب از مهمترین آپشن های این مرکز معتبر می باشد.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()