صندلی گردان، صندلی مدیریتی و یا صندلی کامپیوتر از جمله صندلی هایی می باشند، که اغلب در اداره ها، دفاتر کار و سازمان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند، این صندلی ها دارای قابلیت هایی از قبیل تنظیم ارتفاع هستند، و متناسب با قد افراد می توان آن ها را تنظیم نمود، و مورد استفاده قرار داد.  پشتی صندلی گردان  متناسب با ارگونومیک ستون فقرات طراحی شده است، و  می توان ساعات بسیار زیادی را بر روی آن ها به انجام کار و فعالیت پرداخت بی آنکه احساس خستگی و یا درد در ستوف فقرات را احساس نمود.  در ساخت انواع صندلی گردان اداری معمولا از پارچه های مختلفی همچون، کتان، فوم و چرم استفاده می شود، که از دوام بسیار بالایی برخوردار ند، و معمولا حساسیت زا نیستند و از این نظز مشکلی برای افراد مختلف به وجود نمی آورند. صندلی های گردان را می توان در جلوی تمامی میزهای کنسول بازی و  کامپیوتر مشاهده کرد، این صندلی ها آزادی عمل بیشتری به افراد می دهند، و سبب می شود در هنگام کار و بازی احساس بهتری داشته باشند. این صندلی ها را می توان در رنگ های مختلف و جذاب متناسب با دکوراسیون منزل و محل کار سفارش داد و خریداری نمود، این صندلی ها از  اولین انتخاب ها برای انجام کارهای اداری و سازمانی می باشند، و می توان آن ها را در شمار تجهیزات اداری قرار داد، که طرفداران بسیار زیادی دارد. همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد از مهمترین مزایای استفاده از صندلی گردان قابلیت تنظیم آن با قد افراد می باشد، که این عمل با استفاده از جک صندلی امکان پذیر است، جک صندلی گردان درست در زیر قسمت نشیمن و بر روی پایه های آن سوار شده است. خرید صندلی گردان ارزان و باکیفیت تنها به واسطه ی خرید مستقیم از مراکز تولیدی این لوازم امکان پذیر است، با فراهم شدن زیر ساخت خرید و فروش آنلاین صندلی گردان این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا از طریق فروشگاه های اینترنتی این محصولات را بی واسطه و با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

فاکتور های مهم در انتخاب و خرید صندلی گردان

یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب و خرید صندلی گردان قیمت آن می باشد،تنوع تولیدات این محصول بسیار بالاست، اگر پشتی این صندلی ها بلند تر باشد و نشیمن آن ها دارای زیر سری پهنی باشند، به  آن ها صندلی مدیریتی می گویند، و اگر به همین ترتیب ارتفاع و عرض پشتی و نشیمن این صندلی ها کاهش پیدا کند، به آن ها صندلی کارشناسی یا کارمندی می گویند. قیمت صندلی گردان نیز با  توجه به موارد فوق تعیین می شود برای مثال صندلی های گردان مدیریتی بسیار گران تر از صندلی های کارشناسی و کامپیوتر می باشد، و البته کیفیت تولید و راحتی آن ها نیز به مراتب بیشتر از دیگر صندلی های موجود در بازار می باشد، و برای دکوراسیون اتاق مدیریت و جلسه بسیار ایده آل و مناسب هستند.  صندلی گردان کودک یکی از نمونه های مورد پسند والدین برای میز تحریر کودکان می باشد، این صندلی ها مناسب با فیزیک کودکان طراحی شده اند و  مانند انواع صندلی گردان اداری قابلیت تنظیم را دارند و تفاوت آن ها تنها در ابعاد و سایزشان می باشد. بازار فروش صندلی گردان همیشه در شمار پر رونق ترین بازتار در زمینه تجهیزات اداری بوده است، و هیچ گاه روند تولید این محصولات متوقف نشده است.

فروشگاه معتبر اینترنتی بهسازان چوب از باسابقه ترین مراکز فروش انواع میز کارمندی و صندلی گردان با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. متقاضیان خرید این محصولات، با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند لیست قیمت صندلی گردان را در طرح ها و سبک های مختلف مشاهده نمایند، و در صورت تمایل نسبت به خرید آنلاین آن ها اقدام کنند. قیمت مناسب، ارسال مطمئن و تحویل فوری کالا همراه با ضمانت تضمین کیفیت و اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید از این مرکز معتبر تولیدی می باشد.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()