کاغذ دیواری یکی از محصولات پرکاربرد در محصولات دیوارپوش می باشد. تاریخچۀ نصب دیوارپوش به باستان چین بازمی گردد که از کاغذ کیسه های برنج برای پوشاندن سطوح دیوار استفاده می نمودند تا بتواند سطح یکدستی را ایجاد کنند. چرا که با نصب دیوارپوش به میزان قابل توجهی می توان لکه های موجود بر روی دیوار را به راحتی پوشاند. در نتیجه این ایده از آسیای شرق به سمت کشورهای اروپایی گسترش پیدا کرد و باعث تحول عظیم در چاپ کاغذ دیواری شد. بنابراین با گذشت چندین سال شاهد افزایش تنوع طرح های کاغذ دیواری شدیم. کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری مدرن دو دسته بندی کلی طرح های کاغذ دیواری است که طرح های متنوعی را شامل می شوند. برخی از افراد تمایل زیادی به نقاشی ساختمان ندارند و ترجیح آنها برای تزئین دکوراسیون اتاق ها، نصب کاغذ دیواری است. چرا دیوارپوش ها دارای ویژگی های خاص می باشند که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. قابلیت شستشو، استحکام در برابر پاره شدن، ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید، تنوع رنگ و طرح و قیمت ارزان از جمله ویژگی های قابل توجه انواع کاغذ دیواری می باشد. البته متناسب با متریال تشکیل دهندۀ آنها، می تواند کیفیت بالا و یا پایین تری داشته باشد. برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید جدیدترین کاغذ دیواری

همانطور که می دانید روزبروز بر تنوع محصولات کاغذ دیواری افزوده می شود و بر اساس پیشرفت تکنولوژی، فناوری تولید و چاپ کاغذ دیواری نیز متحول می شود. کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری جزء جدیدترین سبک های کاغذ دیواری است که از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار می باشند. ضمن آنکه از این نوع دیوارپوش ها به عنوان کاغذ دیواری مدرن و لوکس نیز یاد می شود. امروزه با خرید جدیدترین کاغذ دیواری برای دکوراسیون اتاق پذیرایی و یا اتاق ها، به تنهایی می تواند زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشد و حس خاص بودن نمای دکوراسیون را در بیننده ایجاد کند.

در دنیای دیجیتال امروز با پیشرفت دستگاه های چاپ دییجتال، امکان تبدیل تصاویر به انواع کاغذ دیواری برای تولیدکنندگان فراهم شده است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به نصب دیوارپوش اختصاصی هستند، می توانند از مزایای این موقعیت در جهت خرید کاغذ دیواری سفارشی با طرح دلخواه استفاده کنند. بدین ترتیب امکان چاپ انواع کاغذ دیواری طرح کودکانه، کاغذ دیواری طرح منظره، انواع کاغذ دیواری سه بعدی با تصاویر مختلف، کاغذ دیواری تلفیقی تصاویر کلاسیک و مدرن و غیره متناسب با طرح های متنوع توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شوند. در نتیجه می توانید متناسب با سبک تجهیزات دکوراسیون داخلی محیط های دکوراسیون ساختان، آنها را انتخاب نمائید.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری سه بعدی  به سایت مرجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری با توجه به جنس، طرح و ابعاد مشخص می گردد. ضمن آنکه خوشبختانه صنعت چاپ کاغذ دیواری در ایران رونق پیدا کرده است و موجب کاهش قیمت انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع شده است. از این رو متناسب با توان مالی خود، با مشاهدۀ آلبوم های تصاویر کاغذ دیواری، با قیمت ارزان بهترین طرح آن را برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون خود خریداری نمائید.

در عصر حاضر جنبه های زیبایی شناختی برای داشتن دکوراسیون ساده و در عین حال زیبا و جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین منظور همواره تلاش می شود که بر تنوع محصولات دکوراسیون داخلی افزوده شود، کاغذ دیواری کاغذی به انواع کاغذ دیواری پارچه ای، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری پلی استر و کاغذ دیواری pvc ارتقاء پیدا کرده است. علاوه بر آن از نظر کیفیت نیز بسیار بالا هستند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت دارد و در زمینۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کاغذ دیواری لوکس و مدرن فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()