ویژگی های مبل اداری:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با مبل اداری توضیح دهیم. قبل از آن باید بدانید که دکوراسیون و فضای یک محیط اداری می ‌تواند بسیار موثر در روابط بین ارباب رجوع و کارمندان باشد. شما باید فضای اداری خود را به گونه ای طراحی کنید که ارباب رجوع ها در آن احساس راحتی کنند و حس خوبی نسبت به آن محیط داشته باشند. صندلی ‌ها، مبل ها،  میز ها و سایر لوازم جانبی از جمله اجزای یک دکوراسیون اداری هستند. مهم ترین جزء دکوراسیون محیط کار، مبلمان اداری می باشد. علت آن هم تماس مستقیم ارباب رجوع و کارمندان با مبلمان است. در واقع شما باید به گونه مبل اداره خود را انتخاب کنید که بتواند علاوه بر این که نیاز های شما را رفع کند برای ارباب رجوع احساس خوشایندی را به وجود آورده که او در زمان نشستن روی مبل راحت باشد. برخی از مبل های اداره ای بسیار رسمی و خشک می باشند به همین جهت ارباب رجوع و کارمندان نمی توانند احساس راحتی داشته باشند. از طرف دیگر برخی از مبل ها بسیار راحت هستند و فرد در حین نشستن روی آن احساس معذبی می کند. برای خرید مبل اداری به سایت مراجعه کنید. 

باید بدانید که مبل اداری باید چیزی بین مبل راحتی و مبل استیل باشد تا کارمندان و ارباب رجوع بتوانند به راحتی روی آن بنشیند و احساس خشکی و یا خیلی راحتی نکنند. مبلمان اداری باید دارای رنگ های تیره و طرح های شیک و جذاب باشند. این امر باعث می شود که ارباب رجوع بتواند بیش تر به اداره و کارمندان آن اعتماد کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید انتخاب دکوراسیون محیط کار می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشته باشد. این که شما بتوانید یک محل اداری یا محیط کاری زیبا، جذاب، همراه با آرامش به وجود آورید در واقع نیم بیشتر از راه موفقیت را طی کرده اید.

تناسب رنگ مبل اداری:

حال می خواهیم بدانیم که مبل اداری چه تاثیری در زیبایی و آرامش محیط کار دارد. باید بدانید که انتخاب نوع مبلمان اداری تنها ملاک برای ایجاد فضایی شاد و جذاب نیست، بلکه رنگ مبل اداری می تواند تاثیر بسزایی در این جذابیت داشته باشد. افراد سعی می ‌کنند به خاطر رسمی نشان دادن محیط کار از مبلمان تیره استفاده کنند. این امر تا حدود زیادی می تواند درست و به جا باشد اما با ایجاد ترفند های ویژه می توان رنگ های تیره را بیش از پیش رسمی و جذاب تر به نظر رساند. اگر بتوان در انتخاب مبلمان اداری از ترکیب رنگ های تیره و روشن هماهنگ و زیبا استفاده کرد، در واقع زیبایی مبل اداری را توانسته ایم دوچندان کنیم. رنگ هایی وجود دارند که مکمل هم می باشند. برای مثال رنگ مشکی و سفید مکمل یکدیگر هستند. از این رو وقتی مبل های تک اداری را رنگ سفید انتخاب کنیم و مبل های چند نفره را به رنگ مشکی انتخاب نماییم یک ترکیب بسیار زیبا و آرامش بخش به وجود آورده ایم که می توانیم در عین رسمی نشان دادن محل کار از رنگ های روشن امید بخش و روحیه بخش نیز استفاده کرده باشیم. البته شما برای هر رنگ تیره ای می توانید رنگ روشن را نیز انتخاب کنید. برای مثال رنگ قهوه ای تیره رنگ روشن مکمل شتری و یا زرد اخرایی دارد. برای خرید محصولات چوبی اداری به سایت مراجعه کنید. 

رنگ های دیگر نیز می ‌توانند مکمل خود را داشته باشند. پس از انتخاب رنگ مکمل که در زیبایی مبل اداری تاثیر بسزایی دارد می توانید سایر وسایل دیگر را نیز هماهنگ سازید. در نتیجه ی این مقاله در می یابیم که مبل اداری باید نوع و رنگ مشخصی داشته باشد. انواعی از مبل ها شما می توانید مشاهده کنید که بهترین آن ها مبلی است که نه خیلی خشک و رسمی و نه خیلی راحت و خودمانی باشد. این نوع مبل می تواند به شما در جذب مشتری کمک زیادی کند و از طرف دیگر برای انتخاب رنگ باید رنگ های تیره و روشن را با هم ترکیب کرد و یک ست مبل اداری زیبا به وجود آورد.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()