چگونگی فروش اقساطی خودرو:

فروش اقساطی خودرو یکی از راه های رایج برای صاحب خودرو شدن است. با توجه به شرایط و مشکلات موجود در کشور ما، و عدم نقدینگی و عدم پول نقد در هنگام تحویل خودرو، مردم و قشر متوسط و ضعیف گرایش بیشتری به خرید اقساطی خودرو پیدا کرده‌ اند. در فروش اقساطی خودرو خریدار می بایست بخشی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش ‌پرداخت، پرداخت نماید. در این سیستم میزان تسهیلات، مدت اقساط و همچنین نرخ سود تسهیلات، چک تضمینی و همچنین یک بند برای انصراف از خرید تعیین و تعریف می گردد. در این سیستم تا زمان تسویه کامل مبلغ خودرو سند به نام شخص خریدار صادر نمی گردد. یکی از مهم ترین مزیت های فروش اقساطی خودرو، مدیریت مالی توسط خریدار می باشد که در این سیستم خرید شخص خریدار با توجه به اعتبار مالی خود و همچنین میزان اقساط ماهیانه برنامه ‌ریزی می ‌کند. برای خرید خودرو اقساطی از طریق شرکت ها باید اطلاعات کافی کسب نمود. عدم آگاهی در این زمینه های مالی شود و همچنین فضای بازی برای استفاده و سودجویی نامتعارف شرکت ها ایجاد می شود. در بعضی از شرکت ها به علت عدم آگاهی شخص خریدار از قیمت خودرو به خصوص خودرو های گران قیمت ، خودرو چندین برابر قیمت واقعی خریدار عرضه می شود، و همچنین عدم آگاهی خریدار از مفاد قرارداد باعث می ‌شود مفاد قرارداد به نفع شرکت‌ های عرضه ‌کننده خودرو تمام شود. شرایط فروش اقساطی خودرو با توجه به شرایط و اوضاع کشور تعیین و سیاست گذاری می گردد، در کشور ما شرایط اقساطی خودرو ها با چالش‌ های گوناگونی مواجه است که نشات گرفته از شرایط اقتصادی و سیاست گذاری های مدیران اقتصادی کشور است. در برهه‌ ای از زمان تولید کننده خودرو نمی‌ تواند به تعهدات خود به صورت کامل عمل نماید و مفاد قرارداد را رعایت کند و عمل نکردن به تعهدات باعث ایجاد نارضایتی در بین مصرف کننده می شود.

سایر اطلاعاتی راجع به فروش اقساطی خودرو:

 در بسیاری از موارد شکایت ها به این گونه است که قیمت خودرو بالاتر از قیمت داخل قرارداد با مشتری تحویل داده می ‌شود، همچنین با بالا رفتن قیمت ها شرکت های تولید خودرو بعضی از آپشن های موجود در خودرو را حذف می‌ کنند. زمان عرضه خودرو به دست خریدار مشخص نمی باشد و با توجه به افزایش قیمت‌ ها و همچنین عدم تأمین قطعات که اکثرا وارداتی می باشد باعث می ‌شود که خودرو در زمان دیگری به دست خریدار برسد. تمام این موارد باعث می ‌شود موجی از نارضایتی در شخص خریدار یا مصرف کننده شکل ‌گیرد. در کشور های تولید کننده خودرو در سطح بالا مانند آلمان در صورتی که شخص خریدار خودروی ملی را انتخاب نماید مبلغ قابل توجهی از شخص خریدار کسر می ‌گردد و به عنوان تخفیف برای انتخاب کالای وطنی به شخص خریدار تعلق می گیرد. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

ولی متاسفانه در کشور ما با توجه به شرایط مختلف شرکت ‌ها از اجرای کامل تعهدات خود سرباز می زنند و معنای کلی حقوق مصرف کننده رعایت نمی شود. امید است با شفاف سازی و ثبات قیمت‌ ها و هدفمند شدن سیاست حمایت از مصرف کننده رضایت عمومی مردم از خرید خودرو افزایش یابد و در این صورت افراد بیشتری به خرید خودرو های بومی کشور خود بپردازند. که البته این مهم با افزایش کیفیت قطعات خودرو و کاهش قیمت آن ها به عنوان یک خودروی ملی انجام خواهد شد. شرکت های خودرو سازی مختلفی در داخل کشور وجود دارد که به تولید خودرو های میان رده و یا خودرو هایی که درجه بهتری دارند می ‌پردازند. هر کدام از خودرو هایی که توسط این شرکت‌ ها تولید می ‌شود تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار می‌ گیرند و خریدار می تواند بر حسب بودجه ای که دارد نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()