فروش اقساطی سایپا و انواع خودرو ها:

امروزه خودرو ها یکی از اقلامی هستند که در زندگی همه افراد واجب بوده و وجود آن ها برای گذران زندگی ضروری است. به همین دلیل افراد باید برای خرید خودرو مورد نیاز خود بودجه خود را در نظر گرفته و سپس به خرید خودرو بپردازند. شرکت سایپا یکی از معدود شرکت هایی در داخل کشور است که به تولید خودرو های مختلفی پرداخته و آن ها را به صورت نقدی و به صورت اقساطی با عنوان فروش اقساطی سایپا به فروش می رساند. این شرکت دارای خودرو های مختلفی است و با توجه به تجربه زیادی که شرکت سایپا در تولید خودرو های مختلف دارد، خودرو های آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. البته خودرو هایی نیز در این شرکت تولید می شوند که از نظر کیفیتی بالا نیستند ولی پرفروش ترین خودرو را در سال ‌های اخیر به خود اختصاص دادند. خودروی نام برده شده پراید است که دارای تیپ های مختلف می باشد. این خودرو ابتدا با قطعات خارجی تولید می شد ولی رفته رفته و با وجود تحریم هایی که علیه ایران انجام شده است، این شرکت مجبور به تولید خودرو های خود با قطعات چینی و یا قطعات نا مرغوب و تولید داخلی کرده است. ولی باز هم فروش اقساطی محصولات سایپا نسبت به همه خودرو هایی که در ایران تولید می شود بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده است. البته شرایط فروش اقساطی سایپا به غیر از خودروی پراید همه خودرو هایی که توسط این شرکت تولید می شود را شامل شده اند. افراد مختلف می ‌توانند به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازند، نکته مهم این است که تولید پراید تقریباً متوقف شده ولی تیپ ‌های مختلف آن روی کار آمدند و همچنین نوع دیگری از خودرو به نام تیبا توسط این شرکت تولید می شود که آن را تقریباً جایگزین خودروی پراید می ‌دانند. این خودرو نسبت به خودروی پراید از نظر شاسی تقویت شده است و از نظر ظاهری نیز با پراید متفاوت می باشد. قدرت موتور پراید تقریباً ۶۳ اسب بخار بود ولی تیبا از نظر قدرتی دارای قدرت ۸۰ اسب بخار بوده است.

انواع خودروهای شامل فروش اقساطی سایپا:

حداکثر سرعتی که خودروی پراید می تواند تحمل کند تقریباً ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. ولی تیبا از نظر قدرتی عملکرد بهتری داشته و می ‌تواند تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت را تحمل نماید. خودرو تیبا دارای موتوری با حجم یک و نیم لیتر می باشد. همچنین می تواند در عرض ۱۳ ثانیه و نیم از شتاب صفر به شتاب صد برسد. البته تیبا دارای تیپ دیگری به نام تیبا ۲ بوده است که نسبت به تیبا دارای عملکرد بهتری در قدرت می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

این خودرو میزان سوخت بالاتری نسبت به پراید مصرف کرده و به همین دلیل از این نظر می ‌توان آن را به این حد آن است که قیمت این خودرو نسبت به خودرو های میان رده بالا بوده و با بودجه ای که می توان برای آن در نظر گرفت، می‌ توان به خرید خودرویی بهتر با عملکرد بالاتری پرداخت. یکی دیگر از خودرو هایی که می‌ توان به آن اشاره نمود که توسط شرکت سایپا و دارای شرایط اقساطی سایپا می باشد خودروی ساینا است. این خودرو نسبت به خودروی تیبا از قیمت بالاتری برخوردار است. ضمن این که نسبت به محصولات دیگر فروش اقساطی سایپا از طراحی مناسب و مطلوبی برخوردار می باشد. می ‌توان این خودرو را نسبت به خودرو های دیگری که در داخل کشور تولید می شود از نظر مصرف سوخت بهینه محسوب کرد. این خودرو را به همراه خودرو تیبا می توان جایگزینی برای خودروی پراید محسوب نمود که در سال های آینده شاهد تولید تعداد بیشتری از آن ها می باشیم. این خودرو دارای موتور قوی تر از تیبا و پراید بوده و دارای ۸۰ اسب بخار قدرت می باشد. ضمن این که وزن کلی آن نیز نسبت به دو خودروی قبلی بالاتر بوده و از یک تن بیشتر می باشد. این خودرو مانند پراید دارای آپشن های خاصی نبوده و فقط در حد یک خودروی معمولی محسوب می شود. فروش اقساطی سایپا خودرو های دیگری را شامل می شود که از آن ها می توان به سراتو، کوییک، برلیانس و ... اشاره کرد. البته خودرو های بسیار زیاد دیگری نیز هستند که شامل طرح فروش اقساطی سایپا هستند.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()