تعمیر آیفون تصویری جزء یکی از خدمات مهم و اساسی در سطح کشور محسوب می شود. با توجه به توسعه کاربرد آیفون تصویری در مدل های متنوع، موجب شده است که برخی از فروشگاه ها و مراکز به صورت تخصص در حوزۀ نصب، فروش و تعمیرات انواع آیفون تصویری فعالیت کنند. آیفون تصویری کالایی است که نقش مهمی در آسایش و ارتقاء سطح امنیت ساختمان های مختلف بخصوص مسکونی مورد استفاده قرار گرفته می شود. گذشته های دور افراد برای آنکه بتوانند درب را برای فردی که در پشت درب قرار داشت، باز کنند نیاز بود تا مسافتی را بپیمایند، که این مسئله در شرایط هوایی بارانی و برفی بسیار دشوار بود. لذا با گذشت زمان آیفون های صوتی را تولید نمودند تا بدین وسیله بتوانند درب را به صورت الکترونیکی و اتصال به برق باز کنند، ضمن آنکه امکان شنیدن صدای فرد پشت درب نیز فراهم بود. امّا در حال حاضر فناوری به کمک انسان ها آمد و این مسئله موجب تولید انواع آیفون تصویری در مدل های مختلف شد تا بدین وسیله فرد بتوانند با مشاهدۀ طرف ماقبل درب، تصمیم برای باز نمودن درب بگیرد.برای اطلاع از نمایندگی تعمیر آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید هر وسیله ای با افزایش طول عمر و همچنین شرایط محیطی نا مناسب، ممکن است با اختلالاتی روبرو شود. به این ترتیب نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات کلیدی و فرعی داشته باشد. لذا این مسئله به دستگاه آیفون تصویری نیز مرتبط می شود. بنابراین افراد برای اینکه بتوانند ایرادات را  مرتفع نمایند، نیاز به گرفتن خدمات از مراکز معتبر و متخصص تعمیر آیفون تصویری دارند تا بدین وسیله، به صورت حضوری و یا تلفنی ایرادات آیفون تصویری شما را مرتفع نمایند.

خدمات مراکز تعمیر انواع آیفون تصویری

همانطور که گفته شد، خدمات مراکز تعمیر آیفون تصویری علاوه بر تعمیرات، نصب انواع آیفون تصویری را نیز برعهده می گیرند. بنابراین افرادی که نیاز به تعویض آیفون محل زندگی خود می باشند، می توانند از سرویس نصب آیفون تصویری مجموعه نیز استفاده کنند. دستگاه آیفون تصویری دارای اجزای مختلفی می باشد که نقش تعیین کنندۀ در عملکرد و قابلیت های این دستگاه دارد. به همین منظور دور از انتظار نیست که بخواهیم در این مقاله به برخی از آنها اشارۀ مختصری داشته باشیم.برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری از طریق لینک اقدام نمایید. 

گوشی دهنی، لامپ LED، کلیدهای مختلف پنل اصلی، مانیتور صفحه نمایشگر، پنل کارتخوان، پنل خروجی، برد الکترونیکی، منبع تغذیه، کابل های رابط، دوربین پنل تصویری، سنسور ال ای دی مادون قرمز، شیشۀ محافظ دوربین، پیچ تنظیم کنندۀ زاویه دوربین، ترمینال های اتصال سیم مانیتور، سیم اتصال به درب بازکن، صفحه فلزی، اسپیکر و میکروفن از مهم ترین قطعات تشکیل دهندۀ انواع آیفون تصویری است. در نتیجه تعمیرکار باید آشنایی کامل نسبت به تمام این اجزاء داشته باشد. تا بدین صورت بتوانند مشکلاتی که مرتبط به بخش های مختلف آیفون تصویری می شود را بتوانند شناسایی کنند و سپس بهترین راهکار را برای تعمیر آیفون تصویری اجرا کنند. تا بدین وسیله بتوانند در مدت زمان کوتاهی مشکل فنی آیفون را مرتفع کنند. در واقع استفاده از تجهیزات پیشرفته در زمینۀ تشخیص و تعمیر آیفون تصویری، به شما کمک می کند تا سطح امنیت محل سکونت خود را بهبود ببخشید.

خوشبختانه با تجهیز ساختمان های مختلف به آیفون های تصویری پیشرفته، در مقابل نیز مراکز متعددی نیز به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ ارائه خدمات نصب، فروش و همچنین تعمیرات تخصصی برندهای مختلف آیفون تصویری فعالیت خود را آغاز و یا به صورت کاملاً حرفه ای ادامه دهند.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه نیز با سال ها تجربۀ کاری در حوزۀ فروش انواع آیفون تصویری، امکان سرویس دهی تعمیرات انواع آیفون تصویری را در برندهای داخلی چون تکنما و دیگر برندهای خارجی را با حداقل هزینه برای مشتریان گرامی فراهم می کند.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()