کفپوش پارکینگ نسبت به کارایی قابل توجهی که دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. با پیشرفت فناوری ساخت مصالح ساختمانی، امکان  اجرای کفپوش پارکینگ  با طول عمر بالا برای ساختمان های مختلف فراهم می باشد. پارکینگ به دلیل محل نگهداری و تردد خودرو دارای کفپوش مخصوص است. در واقع استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و با دوام می تواند طول عمر کفپوش را افزایش دهد.

اجرای انواع کفپوش پارکینگ مقاوم

اجرای کفپوش پارکینگ متناسب با مصالح ساختمانی مختلف امکان پذیر می باشد. از این رو می توانید شاهد اجرای انواع کفپوش پارکینگ اپوکسی، پلی اورتان، بتنی، سنگ، موزاییک و غیره باشید. با توجه به میزان تردد اتومبیل می توانید در انتخاب جنس کفپوش پارکینگ آزادی عمل داشته باشید. امروزه اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ بیش از دیگر کفپوش های ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته می شود. در واقع کفپوش پارکینگ رزینی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود.

مقاومت بالا در برابر اصطکاک اتومبیل، استحکام بالا، قیمت مناسب، تنوع رنگبندی و طرح، قابل شستشو و نظافت راحت، میزان چسبندگی بالا، هزینۀ نگهداری پایین، استحکام بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، برخورداری از سطح صیقلی و بدون درز، عدم جذب گرد و خاک و عوامل آلودگی، برخورداری از ضخامت کم و یا بالا، ضد خش و ضربه و ... برخی از ویژگی های چشمگیر کفپوش های رزینی پارکینگ می باشد.برای اطلاع از  هزینه کفپوش بتنی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت کفپوش اپوکسی پارکینگ

هزینۀ انجام کفپوش اپوکسی پارکینگ ارتباط مستقیم با ابعاد، طرح و نوع مواد رزینی دارد. از این رو عموم مردم می توانند متناسب با سازه های ساختمانی اداری، تجاری، مسکونی و غیره از مزایای کفپوش پارکینگ رزینی با دوام و قیمت ارزان بهره گیرند.

شرکت فنی مهندسی پارس الیس یکی از بهترین مجریان اجرای انواع کفپوش ساختمانی با متریال با کیفیت و قیمت مناسب در ایران می باشد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()