لوازم یدکی لودر به بخش های مختلف ماشین لودر اختصاص داده می شود. لودر از جمله ماشین آلات کاربردی در پروژه های عمرانی و راهسازی است که برای اجرای فعالیت های بسیار سنگین طراحی و ساخته شده اند. خرید لوازم یدکی لودر  زمانی لازم می شود که قطعات لودر دچار آسیب دیدگی می شوند. توجه به این نکته ضرورت دارد و پیش از اینکه قطعات آسیب دیده لودر به لوازم یدکی اصلی لودر صدمه جبران ناپذیر واحد کند، باید آنها را تعویض و یا تعمیر نمود.

فروش لوازم یدکی لودر اورجینال

فروش لوازم یدکی لودر اورجینال موجب افزایش اطمینان خریداران می گردد. به این ترتیب مالکان ماشین الات سنگین می توانند با قیمت ارزان، قطعات لودر اصل را جایگزین قزعات آسیب دیده نمایند. یکی از نکاتی که در این رابطه مطرح می باشد، خرید لوازم یدکی لود اصل متناسب با مشخصات فنی مدل و برند لودر می باشد لوازم یدکی لودر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیتاچی، ولوو، هیوندا و ... هر کدام نسبت به یکدیگر متمایز می باشند و دارای شناسه های مختلفی هستند که هنگام خرید قطعات لودر، باید نسبت به آنها توجه نمود.

ماشین لودر دارای انواع لوازم یدکی در قسمت های موتور، چرخ لودر، کابین فرمان، جک و باکت، قسمت سوخت رسانی، زیربندی و غیره می باشد. به همین علت است که توصیه می شود که بر مبنای مشخصات مندرج بر روی قطعات آسیب دیده، لوازم یدکی لودر اصل را خریداری نمائید.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو از فروشگاه به سایت مراجعه نمایید .

خوشبختانه بستر تأمین و فروش انواع قطعات لودر با برندهای معتبر جهانی برای دارندگان این نوع ماشین سنگین فراهم می باشد. با مراجعه به فروشگاه های معتبر و با سابقه می توانید با قیمت مناسب و تضمین شده قطعات و لوازم یدکی اورجینال را خریداری نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود تلاش نموده اند که بتوانند با تأمین قطعات ماشین آلات سنگین، پروژه های عمرانی را فعال نگه دارند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()