قفسه راک سنگین یا همان قفسه بندی راک کفپوش دار سنگین سبک جدید از طراحی و اجرای قفسه بندی فلزی محسوب می شود. کاربرد قفسه بندی پانل راک را می توان در کسب و کارهای مختلف مشاهده نمود. سبک طراحی  قفسه راک سنگین بدین شکل است که دارای پانل های کفپوش دار به شکل طبقاتی است که بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند و با طراحی پله هایی در میان طبقات، امکان جابجایی آنها را میسر می سازد. قابل ذکر است که از این نوع سبک طراحی قفسه راک سنگین، با نام قفسه بندی بالکی راک نیز شناخته می شود. این نوع قفسه بندی راک سنگین شامل قطعات مختلفی چون قاب، بازو، پله، پیچ، مهره، قطعات مهاربند افقی و ضربدری، ستون و ... می باشد. از دیگر ویژگی های قفسه راک سنگین می توان به تحمل فشار سنگین و مقاومت در برابر ضربه اشاره نمود.

 قفسه بندی وکیلی چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و تولید انواع راک سنگین فروشگاهی، قفسه بندی انبار و بایگانی فعالیت می کند. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ فعالیت بلند مدت، قادر به ارائه بهترین خدمات در خصوص انواع قفسه بندی می باشد

فروش و اجرای قفسه بندی راک سنگین

چند سال اخیر از طراحی سبک های مختلف قفسه راک سنگین استقبال فراوانی می شود. در واقع مشاغل مختلف که در حوزۀ فروش اجناس فعالیت دارند و یا اینکه مسئولیت انبارداری مجموعه ای را بر عهده دارند، می توانند از مزایای قفسه بندی راک سنگین استفاده کنند. قفسه راک سنگین به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، قابلیت تحمل فشار بار سنگین را دارد چون همواره از ورق های فلزی مستحکم برای ساخت طبقات و بدنۀ اصلی قفسه های راک سنگین استفاده می شود.

قاب قفسه راک سنگین طوری طراحی شده است که مقاومت بالایی نسبت به تحمل بار دارد و به سهولت می توان طبقات قفسه راک سنگین را برای دسترس آسان جابجا نمود. در این صورت قسمت قاب قفسه راک چون نقش چارچوب را دارد، از فولاد با کیفیت ساخته می شود. علاوه بر آنکه از ورق های فولادی مستحکم برای ساخت مهاربندهای ضربدری و افقی به کار برده می شود.

کفپوش قفسه راک سنگین نسبت به طراحی دیگر کفپوش های قفسه بندی متفاوت است و بدون پیچ و مهره ساخته می شود و قراگیری آنها بر روی بازو می باشد. از مزایای این سبک، طراحی کفپوش قفسه پانل راک می توان به جابجایی راحت طبقات و تنظیم طبقات بر مبنای کالاهای مختلف اشاره نمود. به همین دلیل خیلی از مجموعه های بزرگ که نیاز به اجرای قفسه بندی دارند، از ویژگی های قفسه راک سنگین استقبال فراوان می کنند.

 قفسه بندی وکیلی با تأمین بودجه و استخدام نیروی توانمند و مجرب توانسته در حوزۀ طراحی و تولید انواع قفسه فروشگاهی، انبارداری، بایگانی، صنعتی، سوپری، هایپری و غیره در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیتی که در این حوزه دارد، قادر به  فروش قفسه بندی هایپری و قفسه راک سنگین با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

اجرای قفسه راک با نصاب حرفه ای

بر خلاف تصور خیلی از افراد که قفسه بندی راک را ساده می انگارند ولی دارای یک سری ظرافت کاری های جزئی می باشد که نصاب حرفه ای می تواند به صورت تخصصی این گونه قفسه بندی های راک سنگین را با دقت بالا نصب نماید. در واقع توجه به ارتفاع، تعداد طبقات، میزان تحمل بار هر طبقه و ... موارد مهمی هستند که هنگام نصب قفسه راک سنگین باید مد نظر قرار گرفته شود.

برای طراحی، ساخت و نصب انواع قفسه راک سنگین متناسب با حوزه های کاری متفاوت می توانید از تجربیات گروه  قفسه بندی وکیلی استفاده نمائید.

 

  قفسه بندی وکیلی 

 09121000800

 info@vakili24.com

 تهران، آزادگان غرب-ورودي اتوبان تهران ساوه يك كيلومتر بعد از عوارضي سمت چپ قفسه بندي وكيلی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()