دوش و چشم شوی اضطراری یکی از تجهیزات لازم در محیط های آزمایشگاهی محسوب می شود. هدف از خرید و نصب دوش و چشم شوی اضطراری برای موقعی که ممکن است مواد شیمیایی و شویندۀ قوی به داخل چشم پاشیده شود و نیاز به شست و شو داشته باشد. محیط های آزمایشگاهی نیاز به استفاده از الزامات ایمنی دارند تا بتواند پاسخگوی مواقع اضطراری و حوادث خطرناک حین اجرای کار باشد. به عبارتی خرید دوش و چشم شوی اضطراری در محیط آزمایشگاهی و شرکت هایی که با تولید و آزمایش مواد شیمیایی و صنعتی سر و کار دارند، لازم است چون حادثه خبر نمی کند. 

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از تأمین کنندگان و وارد کنندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه در لیست محصولات خود، فروش انواع دوش و چشم شوی اضطراری را با برند و مدل های مختلف انجام می دهد. جهت سفارش چنین تجهیزاتی می توانید با واحد فروش علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید دوش و چشم شوی اضطراری

با خرید دوش و چشم شوی اضطراری می توان به کارکنان محیط های آزمایشگاهی، صنعتی و پالایشگاهی کمک کرد تا چشمان و بدن خود را مواد شیمیایی اسیدی و خوردنده ایمن و پاکیزه سازند. در واقع افراد در کمترین زمان باید به دستگاه دسترسی داشته باشند و بدین وسیله بتوانند از گسترش صدمات جدی به چشمان و اعضای بدن جلوگیری کنند. نصب دوش و چشم شوی اضطراری به طور مستقیم به لوله کشی است. البته هنگام خرید چشم شوی اضطراری، تمام نکات استاندارد در رابطه با نحوۀ نصب و چگونگی استفاده از دستگاه در داخل دفترچه دستورالعمل ذکر می شود، تا افراد به راحتی بتوانن از این دستگاه استفاده نمایند.

انواع دوش و چشم شوی اضطراری

دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه و دوش و چشم شوی استیل دو دسته بندی اصلی این دستگاه محسوب می شوند. البته از نظر نوع طراحی در دسته بندی های مختلف چون دوش و چشم شوی ایستادهف دوش چشم شوی دیواری، دوش و چشم شوی رومیزی و دوش دیواری اشاره نمود. متناسب چیدمان تجهیزات آزمایشگاهی و محیط مناسب ترین نوع دوش و چشم شوی اضطراری را می توان خریداری نمود.

به دلیل اهیمت کاربرد دوش و چشم شوی اضطراری، باید هر کدام از کارکنان بخش آزمایشگاه، آشنایی کامل با نحوۀ استفاده از این دستگاه را داشته باشند.

جهت سفارش دستگاه دوش و چشم شوی اضطراری می توانید از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر اقدام نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ فعالیت طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی در سطح کشور می باشند و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری

 قیمت دستگاه سانتریفیوژ و دوش و چشم شوی اضطراری به فاکتورهای متعددی چون جنس، مدل و نحوۀ عملکرد آن بستگی دارد. البته متناسب با موقعیت های مختلف ممکن است تنها دوش ایمنی در محل نصب گردد و در قسمت دیگری از مجموعه نیاز به نصب دوش و همچنین چشم شوی اضطراری باشد. در این صورت می توانید سطح ایمنی محل را ارتقاء ببخشید. در واقع مشاغلی که بدن کارگران ممکن است در تماس با مواد شیمیایی قرار گرفته شود، نیاز به استفاده از دوش ایمنی است و هنگام بروز حادثه استفاده از آب فراوان لازم و ضروری است تا صدمات زیان بار مواد شیمیایی کاهش پیدا کند.

نکتۀ دیگر در رابطه با کاربرد دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد، اختصاص دادن فاصلۀ 15 الی 30 متری یا 50 الی 100 فوت از محل خطر می باشد و طبق استاندارد فرد در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه باید به دوش دسترسی پیدا کند.

اگر قصد تأمین دستگاه های دوش و چشم شوی اضطراری ایستاده، رومیزی و یا دیواری با قیمت ارزان دارید، می توانید با گروه کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()