قیمت دستگاه سانتریفیوژ به عوامل متعددی بستگی دارد و در این مقاله قصد داریم به برخی از آن ها اشاره داشته باشیم. در حال حاضر شاهد فروش انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی با برندهای داخلی و خارجی با مشخصات فنی مختلف می باشیم. به طور کلی تولید دستگاه های سانتریفیوژ بر اساس اصول استاندارد و نیاز محیط های آزمایشگاهی صورت می گیرد. بدین ترتیب قیمت دستگاه سانتریفیوژ در سطح بازار متغیر است و کارفرمایان متناسب با حجم کاری که دارند، کاربردی ترین سانتریفیوژ را با قیمت مناسب تهیه می کنند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از وارد کنندگان اصلی و نمایندگی فروش تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده اند. طی سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند پاسخگوی نیاز مشتریان در سطح کشور باشند.

قیمت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی

به طور کلی قیمت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس برند و مشخصات فنی دستگاه تعیین می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سانتریفیوژ دارند، می توانند بر حسب تعداد مراجعه کنندگان و توان مالی، با قیمت مناسب دستگاه سانتریفیوژ مورد نظر را خریداری کنند.

سانتریفیوژ از جمله دستگاه های مهم و کاربردی در محیط آزمایشگاهی می باشد. با استفاده از این دستگاه، می توان اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خون را تجزیه نمود و از آنها جهت انجام خیلی از آزمایشات مهم و اساسی استفاده نمود. در حالت کلی ملاک انتخاب، خرید و قیمت دستگاه های سانتریفیوژ بر مبنای سرعت دور و حجم ظرف یا همان شاخه های دستگاه می باشد.

مجموعه هایی که عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی هستند، توانسته متناسب با نیاز مشتریان با قیمت ارزان دستگاه سانتریفیوژ ایرانی و خارجی را تهیه نموده و در دسترس انتخاب آنان قرار دهند.

در همین راستا فروشگاه آزمایشگاهی علمینوگستر در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان خرید انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی و prp را به همراه گارانتی و قیمت ارزان فراهم کرده است.  

قیمت دستگاه سانتریفیوژ بر مبنای عوامل متعددی مشخص می شود. در این متن قصد داریم به کاربرد و ملاک های انتخاب سانتریفیوژ آزمایشگاهی بپردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید. قیمت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی متفاوت از قیمت سانتریفیوژ  پی آر پی می باشد. کاربرد سانتریفیوژ در محیط های آزمایشگاهی است چون به واسطۀ آن می توان پلاسمای خون را تهیه نمود.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینوگستر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. در همین راستا امکان خرید انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم کرده است.

قیمت دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی

قیمت دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی به تعداد ظرف و سرعت دور بستگی دارد. سانتریفیوژ از جمله دستگاه های پرکاربرد در محیط آزمایشگاه است که جهت جداسازی پلاسما از خون مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه به کمک نیروی ثقل یا همان گرانش زمین کار می کند و با سرعت گردش بالا بر دقیقه، امکان تفکیک سازی اجزای تشکیل دهندۀ خون را بوجود می آورد.

تعدد دستگاه های سانتریفیوژ در سطح بازار موجب شده تا کارفرمایان راحت تر بتوانند با قیمت مناسب دستگاه سانتریفیوژ مورد نیاز مجموعۀ خود را تهیه کنند.

کاربرد دستگاه سانتریفیوژ را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود و جهت جداسازی بیولوژیکی مواد جامد و مایع مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت اطلاع از قیمت فروش دوش و چشم شوی اضطراری و انواع دستگاه سانتریفیوژ، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از طریق مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی اقدام نمائید.

قیمت دستگاه سانتریفیوژ 4 شاخه 50 سی سی هوشمند متفاوت از قیمت دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال 8 شاخه اقتصادی فول دیجیتال با قابلیت 4 هزار دور دقیقه می باشد. البته این مسئله در رابطه با دیگر دستگاه های سانتریفیوژ نیز صادق است.

جهت سفارش اینترنتی دستگاه های سانتریفیوژ به همراه گارانتی و قیمت ارزان می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی علمینوگستر مراجعه کنید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر گستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()