شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی به دلیل امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به واردات و تأمین انواع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای مختلف خارجی و داخلی همراه با گارانتی شرکت مربوطه می باشند. امروزه شاهد فعالیت مجموعه های متعددی در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در سطح کشور می باشیم. بنابراین از آن دسته افرادی هستید که قصد راه اندازی محیط آزمایشگاهی و درمانی را دارید، می توانید با مراجعه به شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز مجموعۀ خود را به صورت متمرکز و بر اساس لیستی که تهیه نموده اید، خریداری کنید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر با بیش از سی سال سابقۀ فعالیت، توانسته سهم بزرگی در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی و پزشکی در سطح کشور داشته باشد. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش و پخش تجهیزات آزمایشگاهی به فعالیت خود ادامه می دهد و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته است، محصولات متنوعی را در دسترس محیط های آزمایشگاهی، صنعتی و درمانی قرار دهند.

شرکت فروش مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی

با مراجعه به شرکت فروش مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، شما راحت تر می توانید کلیۀ تجهیزات و وسایل مورد نیاز مجموعۀ آزمایشگاهی را تهیه نمائید. در واقع بدین صورت دسترسی شما به کلیۀ اقلام بیشتر خواهد بود و بهتر می توانید مقایسه و انتخاب لوازم آزمایشگاهی را بر اساس برند، مدل و کیفیت انجام دهید.

امروزه با مراجعه به شرکت فروش تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی می توانید انواع دستگاه و لوازم مرتبط با حوزۀ صنایع دارو و داروسازی، صنایع غذایی، آب و فاضلاب، رشتۀ محیط زیستی، علوم آزمایشگاهی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاه های صنعت پتروشیمی و غیره را تهیه نمائید.

شیشه آلات آزمایشگاهی، مواد شیمیایی، انواع فیلتر و کاغذهای صافی آزمایشگاهی، ظروف پلاستیک، ظروف سرامیکی و فلزی و ... برخی از محصولاتی است که توسط شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران عرضه می شوند. بدین ترتیب می توانید متناسب با اقلامی که نیاز دارید، انتخاب و خرید لیست ملزومات آزمایشگاهی و پژوهشی مجموعۀ خود را با قیمت ارزان و برندهای معتبر جهانی انجام دهید.

شرکت فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی

همانطور که می دانید تنوع لوازم، دستگاه و مواد اولیۀ شیمیایی که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند. از این رو افرادی که قصد تأسیس مراکز آزمایشگاهی تشخیص طبی، صنایع غذایی، پتروشیمی، پژوهشی، ژنتیک و غیره را دارند، نیاز به تهیۀ یک لیست بلند بالایی از اقلام، مواد اولیه و دستگاه های آزمایشگاهی دارند. جهت تهیۀ این لیست ملزومات، مراجعۀ حضوری به فروشگاه ها و شرکت ها بسیار زمانبر خواهد بود ولی با مراجعه به وب سایت شرکت فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی راحت تر می توان به کلیۀ وسایلی که توسط این مجموعه تأمین می شود، دسترسی داشت. بدین ترتیب زمان زیادی جهت سفارش اقلام صرف نمی شود و راحت تر می توان آنها را به صورت اینترنتی سفارش داد و در زمان و هزینه صرفه جویی نمود. برای اطلاع از قیمت سمپلر دراگون به سایت مراجعه کنید.

خدمات شرکت فروش دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با واردات، تأمین و فروش تمامی ملزومات مورد نیاز محیط های آزمایشگاهی درمانی و صنعتی می باشد. هنگام خرید وسایل آزمایشگاهی و مواد اولیۀ شیمیایی توجه داشته باشید که از چه مؤسساتی این اقلام را انتخاب و خریداری می کنند چون نقش بسزایی در کیفیت و اصل بودن تجهیزات آزمایشگاهی خواهد داشت. توجه داشته باشید که اکثر دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی که خریداری می شوند، همراه با گارانتی و ضمانت نامه باید صورت گیرد. با مراجعه به شرکت معتبر فروش تجهیزات آزمایشگاهی، دسترسی بیشتری به تمامی تجهیزات و اقلام آزمایشگاهی خواهید داشت و با قیمت ارزان و اطمینان خاطر خرید محیط آزمایشگاهی را انجام دهید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()