کپسول آتش نشانی نقش بسزایی در پروسۀ کنترل اطفاء حریق دارد. متناسب با مکانی که در آن سکونت دارید و یا محل کارتان، مناسب ترین کپسول آتش نشانی را انتخاب و خریداری کنید. جهت خرید کپسول آتش نشانی ، نوع مواد اشتعال زایی که در محیط وجود دارد، تأثیر مستقیم در انتخاب نوع و سایز کپسول آتش نشانی خواهد داشت.

جهت مشورت و سفارش انواع کپسول پودری، دی اکسید کربن، آب و غیزه می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی، امکان خرید کپسول آتش نشانی را با محتویات و ظرفیت های مختلف فراهم نموده است.

فروش کپسول آتش نشانی با قیمت ارزان

امروزه توسط برخی از مراکز فروش کپسول های آتش نشانی، می توان با قیمت مناسب کپسول آتش نشانی مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

به عنوان مثال کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن جهت احتراق ناشی از تجهیزات الکترونیکی می باشد و کاربرد عمدۀ آن را می توان در اماکن سر بسته مشاهده نمود.

کپسول آتش نشانی آب و گاز که دارای کارتریج می باشد، غیر قابل کنترل می باشد. معمولاً این نوع کپسول جهت اطفاء حریق تجهیزات و لوازم چوبی، کاغذ، مقوا، فرش و غیره به کاربرده می شوند.

کپسول آتش نشانی فوم برای اطفاء حریق مایعات به کار برده می شود و کاربردی برای آتش سوزی ناشی از تجهیزات برقی و یا متریال چوبی و کاغذ ندارد.

کپسول آتش نشانی پودری که متشکل از پودر و گاز می باشد، به منظور اطفاء حریق مایعات و فلزات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته جهت خاموش کردن آتش ناشی از جریان الکتریکی و گازهای اشتعال زا نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در نهایت کپسول آتش نشانی بیوورسال برای خاموش کردن جامدات و مایعات چون انواع روغن، تینر، پارچه، کاغذ و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

برای خرید انواع کپسول آتش نشانی با قیمت ارزان و دریافت خدمات شارژ کپسول می توانید به گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()