پارکت از جمله کفپوش های رایج در جهان است و خیلی از افراد علاقه مند به داشتن این نوع کفپوش چوبی می باشند. پارکت از چندین لایه چوب تشکیل شده است و طراحی آنها به گونه ای می باشد که به تثبیت و مصالح نیاز ندارند، در نظر داشته باشید که این نوع کفپوش به هیچ عنوان به مصالح خاصی برای اتصال به زمین نیازمند نیست و صرفاً با چند زبانه بسیار کوچک می توان آنها را به زمین نصب کرد. در خصوص خرید انواع پارکت و نگهداری از این نوع کفپوش ها باید گفت که نگهداری از آنها کار راحتی است و چنانچه از مارک و برند مطرحی خریداری شوند تفاوت آنها با چوب به ندرت قابل تشخیص است.

فروشگاه دکور آفیس یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تأمین و فروش انواع کفپوش پارکت با برندهای داخلی و خارجی در تهران و شهرستان ها می باشند و می توانند شما را در امر انتخاب بهترین کفپوش همراهی کنند.

متریال استفاده شده در پارکت های لمینت:

در کفپوش پارکت لمینت عموماً از چوب و مشتقات آن استفاده می شود به همین جهت این نوع پارکت دارای محبوبیت و تقاضای گسترده‌ای می‌ باشد. ضخامت های این نوع پارکت در حدود ۲.۵ تا ۶ میلی متر می باشد، لایه های تشکیل دهنده پارکت لمینت عبارت است از:

- یک لایه دکور یا همان لایه تزیینی

- یک لایه نهایی.

لایه نهایی در پارکت ضد آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا به طور مستقیم با عوامل فیزیکی بیرونی در ارتباط می باشد و از خراشیدگی و لکه دار شدن جلوگیری لمینت می کند.

مطمئناً چنانچه پارکت مقاوم لمینت را بشناسید حتماً خواهید دانست که باید در خصوص نصب آنها نکاتی را در نظر بگیرید، اولین نکته در خصوص نصب کفپوش لمینت مراقبت از سطح کف زمین است.

برای خرید آنلاین انواع پارکت لمینت مانند  خرید پارکت لمینت ایرانی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس اقدام نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()