پارکت لمینت از جمله پارکت های پر فروش در جهان به شمار می رود. با استفاده از این نوع پارکت با کیفیت می توان سطوح مختلف کفپوش ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره را پوشاند و از زیبایی تنوع طرح آنها لذت برد. فروش پارکت لمینت در طرح و رنگبندی های مختلف و با برندهای معتبر ایرانی و خارجی صورت می گیرد. بنابراین متناسب با سطح تردد و وزن باری که بر روی کفپوش قرار گرفته می شود، می توانید با خرید پارکت لمینت با کیفیت را داشته باشید.

فروشگاه دکور آفیس یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون ساختمان فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه تلاش دارد متناسب با نیاز مصرف کنندگان، تجهیزات با کیفیت و متنوعی را تهیه نماید. فروش انواع پارکت لمینت ایرانی، آلمانی، چینی، ترکیه ای و غیره را در دسته بندی های مختلف تهیه نموده و عرضه می کند.

فاکتورهای مهم خرید پارکت لمینت

با استفاده از این امکانات می توان سطح رفاه زندگی را نسبت به گذشته بهبود بخشید. در واقع افرادی که تمایل به تعویض کفپوش آشپزخانه و یا پذیرایی ساختمان را دارند، پیشنهاد می کنیم با  خرید پارکت لمینت ضد آب بتوانند راحت تر از گذشته سطوح کفپوش را نظافت نمایند. استفاده از کفپوش با کیفیت برای افراد راحتی را به ارمغان خواهد آورد. بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم، پیش از خرید کفپوش پارکت لمینت با کارشناسان فروش تماس گرفته و پس از مشورت با آنان و کسب اطلاعات دقیق نسبت به انواع کفپوش پارکت، بتوانید با قیمت ارزان و کیفیت عالی کفپوش مورد نیاز ساختمان را تأمین نمائید. لازم به ذکر است که فروش پارکت لمینت بر اساس سطح فشار باری که تحمل می کنند، در درجه بندی های متفاوتی عرضه می شوند.

جهت اطلاعات جامع تر نسبت به ویژگی های پارکت لمینت می توانید با کارشناسان واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به صورت آنلاین تماس بگیرید و سپس بهترین محصول کفپوش پارکت لمینت را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()