فروشگاه دیجی اسکال - ظرفیت، حساسیت و بدنه ترازو دیجیتال کمری:

مطمئناً در هنگام انتخاب ترازو باید به ظرفیت آن دقت کرد زیرا ظرفیت آن دقیقاً مصارف ترازو را مشخص میکند بنابراین این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ظرفیت این ترازوی فروشگاهی حدود ۳۰ کیلوگرم است و در این ظرفیت حساسیتی ۲ گرمی دارد، بدیهی است که این ظرفیت و دقت در محاسبه وزن توانسته است خرید ترازو دیجیتال را برای استفاده های فروشگاهی بسیار معقول و مناسب کند.

بدنه این ترازو دیجیتال از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است. توجه کنید که این جنس که در بدنه ترازو به کار رفته است باعث شده استحکام و دوام آن تضمین شود.

فروشگاه دیجی اسکال - مصارف ترازو دیجیتال کمری:

این ترازو دیجیتال جزو ترازو های علمدار فروشگاهی کمری می باشد، طراحی و ساخت این ترازو طوری انجام شده است که می‌توان برای مکان های گوناگون از آن استفاده کرد. مثلاً می‌توان در مکان‌ هایی مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه ها به راحتی از آن استفاده نمود.

فروشگاه دیجی اسکال - عملکرد و منبع تغذیه ترازو دیجیتال کمری:

در خصوص منبع تغذیه این دستگاه باید گفت که این ترازو می تواند از منبع برق شهری استفاده نماید همچنین برای مواقعی که برق قطع باشد دستگاه می تواند از باتری تغذیه کند. این باطری پشتیبان قابلیت شارژ دارد و می توان از این باتری پشتیبان تا ۴۸ ساعت استفاده کرد. در این ۴۸ ساعت ترازو قادر است کاملاً روشن و آماده استفاده باشد.

عملکرد این ترازو در محاسبه قیمت چندین کالای مختلف به شکل پشت سر هم امکان پذیر است، بنابراین این عملکرد باعث شده است کاربری ترازو گسترده تر شود.

فروشگاه دیجی اسکال - سخن آخر درباره ترازو دیجیتال کمری:

هرچند این ترازو امکانات گسترده ای ندارد اما دقت بالا در توزین کالا، عملکرد بسیار مناسب، کیفیت در ساخت و همچنین دو سال ضمانت نامه بی قید و شرط و در آخر قیمت  خرید ترازو مناسب آن باعث شده است گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که نیاز به یک ترازوی قیمت مناسب با دقتی بالا دارند.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()